Obsah fóra

 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

PČR s rychlých vozech...
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 35, 36, 37  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra -> Obecná diskuze
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Eversober
Expert


Založen: 5.6.2007
Příspěvky: 1711
Bydliště: Praha a okolí

PříspěvekZaslal: čt červen 23, 2011 9:51 pm    Předmět: Citovat

Ice napsal:
je popsáno jak to bylo. honili piráta v OCT2 combi. kaluž velká v zatáčce a ... výsledek je vidět.

voda je hnus kor v zatáčce a šíroké gumy k tomu.

No, osobně nevěřím tomu, že O2 projela bez ztráty květinky a R36 ne ;-) Nepředpokládám, že řidič Passatu bude úplný pitomec, že za podmínek, které panovaly, by to valil 230. Já vím, že je oběcně příjemné tyto řidiče zesměšňovat, ale v dnešní době mají ta auta nalítáno ke 200t km, takže nějaká zkušenost s autem tam už asi bude.
Já osobně sázím na kombinaci šjetých gum, vysoké rychlosti a vody.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pavelostr
Člen klubu


Založen: 2.3.2007
Příspěvky: 271

PříspěvekZaslal: čt červen 23, 2011 10:19 pm    Předmět: Citovat

Osobně si myslím , že žádné jiné auto nebylo . Prostě jednoduchá kombinace - služební silné auto , špatné počasí , řidič kokot který se domnívá že nepostižitelný polobůh .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Céda
Člen klubu


Založen: 6.8.2008
Příspěvky: 183

PříspěvekZaslal: pá červen 24, 2011 12:05 am    Předmět: Citovat

Na každém šprochu pravdy trochu. Všechny příspěvky jsou validní (mymo mého výkřiku Mr. Green ). Ale s jedním se stotožnuji uplně nejvíce a to, že být to někdo v "obyčejný" ve stejně výkoném autě a nedej bože v BMW (případně mladý řidič do 25, v 8letém silném 150konovém naftovém voze, černé barvy) tak by media řvala na cely kolo o piratu silnic co prorazil svou agresivní jízdou svodidla.
Takového řidiče by čekal medialní pranýř za to, že jen zázrakem nejel nikdo v protisměru.

Tady o tomto skoro media neinformují. Stejně tak jako vyznělo trošku do ztracena ta jízda švýcara v protisměru. Pár poznámek a čus. Přitom větší selhání policie v on-line přenosu jsem snad ještě neviděl...
_________________
Čest a síla
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Eversober
Expert


Založen: 5.6.2007
Příspěvky: 1711
Bydliště: Praha a okolí

PříspěvekZaslal: pá červen 24, 2011 9:51 am    Předmět: Citovat

Švýcar to bohužel velmi pravděpodobně uhraje na beztrestnost, jelikož mu ve švajcu daj papír, že je na hlavu.
V tomto případu R36 jsem již podniknul nějaké kroky, tak uvidíme, zda ve finále to video z vozidla získám Mr. Green
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Céda
Člen klubu


Založen: 6.8.2008
Příspěvky: 183

PříspěvekZaslal: pá červen 24, 2011 11:40 am    Předmět: Citovat

Tak nejde o to jestli má nebo nemá papíry na hlavu, ale o imotenci PaCH zastavit někoho kdo nalítá 100km v protisměru. Věděli o tom dlouho ale zastavit provoz to e-é.. Zajímavý že při monstr akci zatýkáni Starky to šlo, že? Tak hlavně že na magistrále staví zátarasy z aut když potřebují..
_________________
Čest a síla
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Céda
Člen klubu


Založen: 6.8.2008
Příspěvky: 183

PříspěvekZaslal: so červen 25, 2011 12:19 am    Předmět: Citovat

Ice
S těma svodidlama to máš jednoduchý. Nejsou dělaný na kolmý náraz. To nevydrží žádný svodidla.
Ty svodidla jsou dělaná tak že energie nárazu se rozprostře na delší plochu. Takže se energie rozloží. Dejme tomu že auto najede do svodidel pod uhlem 15°, ta se prohnou ale po 25m auto zase vrátí zpět na vozovku.

V souvislosti se svodidly bych rád poukázal na bezpečnost těch lanových - nedávno se stala nehoda, kde si myslim, že když by byly normálně plechový tak by následky nebyly tak tragické. Prostě ty lanový jsou na píču nehledě na to, že otřít o ně auto tak je to jak otvírák na konzervy..
_________________
Čest a síla
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Eversober
Expert


Založen: 5.6.2007
Příspěvky: 1711
Bydliště: Praha a okolí

PříspěvekZaslal: so červen 25, 2011 7:38 pm    Předmět: Citovat

Ice napsal:
R36 měla uplně sjeté gumy 4x4. oktávka ne a užší profil a jen předokolka. plus voda a výsledek je jasný.

Takhle jednoduché to asi nebude... Ale do Blesku bys psát mohl - za takhle jednoduchý závěr by se tento plátek jistě nestyděl. crazy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pavelostr
Člen klubu


Založen: 2.3.2007
Příspěvky: 271

PříspěvekZaslal: čt červenec 28, 2011 1:17 pm    Předmět: Citovat

http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/nehoda-policejniho-vw-passat-r36-na-videu-tak-se-pomaha-na-d8/

Výstižně napsáno .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Eversober
Expert


Založen: 5.6.2007
Příspěvky: 1711
Bydliště: Praha a okolí

PříspěvekZaslal: ne červenec 31, 2011 7:00 pm    Předmět: Citovat

pavelostr napsal:
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/nehoda-policejniho-vw-passat-r36-na-videu-tak-se-pomaha-na-d8/
Výstižně napsáno .

To se jim to píše, když dostanou záznam na stříbrném podnosu Mr. Green
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
normicek
Člen klubu


Založen: 12.11.2010
Příspěvky: 234
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st srpen 03, 2011 1:08 pm    Předmět: policejní auta na sk Citovat

http://www.youtube.com/watch?v=Y9FLAgpHgm4&feature=related
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Eversober
Expert


Založen: 5.6.2007
Příspěvky: 1711
Bydliště: Praha a okolí

PříspěvekZaslal: pá srpen 26, 2011 1:44 pm    Předmět: Citovat

Tak po zrušené výběrovce dovybavení pro ojeté Audiny, je tady zbrusu nová výběrovka!
http://aktualne.centrum.cz/domaci/zivot-v-cesku/clanek.phtml?id=711939
Technické podmínky
Model:
provedení : sedan (liftback) - 10 ks
kombi - 10 ks
počet dveří: min. 4
počet míst k sezení: 5
Motor:
typ motoru: zážehový
palivo: bezolovnatý benzín, oktanové číslo minimálně 95
maximální rychlost [km/h]: min. 250
výkon [kW]: minimálně 190
zrychlení z 0 na 100 km/hod [s]: maximálně 7
spotřeba: v souladu s přílohou č. 2 k vyhlášce č. 162/2011 Sb.
plnění standardů emisních limitů: minimálně Euro 5
objem palivové nádrže [v litrech]: minimálně 60
Hmotnost:
pohotovostní hmotnost [kg]: maximálně 1800
Převodovka:
typ převodovky: minimálně 6-stupňová automatická
Pohon:
pohon náprav: 4x4
Karosérie:
barva: metalická, minimálně 4 barvy dle nabídky, ne bílá, stříbrná, žlutá
Sedadla:
čalounění: standardní dle nabídky
Bezpečnost:
počet airbagů: minimálně 6 (přední, hlavové, boční)
ostatní: bezpečnostní pásy pro všechna sedadla
možnost vypnutí předního airbagu spolujezdce osádkou vozidla
ABS,ESP, EBV nebo obdobné technické systémy
posilovač řízení
kotoučové brzdy na všech kolech
nastavitelná charakteristika podvozku v závislosti na kvalitě vozovky
Výbava:
Základní výbava obsahuje minimálně tyto prvky: centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektronický imobilizér
klimatizace
vyhřívaná, elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka
přední mlhové světlomety
otáčkoměr
uzavíratelná schránka integrovaná v přístrojové desce před spolujezdcem
tónovaná skla - od zadních sedadel s maximálně přípustným zatmavením
vyhřívané přední a zadní okno
elektrické stahování bočních oken
stěrač zadního okna s cyklovačem a ostřikovačem, u sedanu (liftbacku) jen pokud je v nabídce výbavy vozidla
autorádio s anténou a 2 reproduktory v palubní desce s GPS a TMC RDS pro příjem dopravních informací
povinná výbava (viz Vyhláška č. 341/2002 Sb. Ministerstva dopravy a spojů, o schvalování technické způsobilosti a o
technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, § 32, odst. 1, 6 a 7), ve znění pozdějších úprav
sada letních a zimních pneumatik s ráfky z lehkých slitin
Policejní výbava obsahuje tyto prvky: 3x zásuvka (12 V) integrovaná v prostoru řidiče nebo spolujezdce
měnič el. napětí 12/220V, 900 W trvalý odběr, 1 200 W krátkodobý odběr
možnost ovládání elektrovýbavy (měřič rychlosti) z místa spolujezdce
možnost ovládání elektrovýbavy (VRZ, MATRA, displejů STOP/POLICIE) z místa řidiče i spolujezdce
bodová směrová lampička u řidiče i spolujezdce
druhá baterie s dělícím relé, bezúdržbová (min. 60 Ah)
zesílený alternátor (minimálně 110 A)
hledací přenosný světlomet s magnetickou přísavkou, s délkou přípojného kabelu minimálně 6 m, o světelném výkonu
přenosná svítilna uchycená do držáku umožňujícího dobíjení z palubní el. soustavy vozidla /umístěná do přední části vozidla/
držáky na služební čepice se štítkem pro řídiče a spolujezdce
držáky na tonfy Bonowi ES6 pro řidiče a spolujezdce /nejlépe na dveřích/
zásuvkové odkládací schránky pod sedadly řidiče a spolujezdce
měřič rychlosti vozidel s kontinuálním digitálním záznamem průběhu jízdy a měření - popsáno v příloze č.1
zařízení umožňující automatické čtení registračních značek - popsáno v příloze č.1
gumové koberečky vpředu / vzadu, gumová vana v zavazadlovém prostoru
tažné lano
ruční hasící přístroj práškový (2kg, ČSN EN ISO 9001,ČSN EN3), umístěný do držáku na lehce přístupném místě
1x skryté výstražné zvukové zařízení s mikrofonní funkcí, s magnetickým LED majákem
2x modrá výstražná dvouzáblesková světla s technologií LED diod umístěná v čelní masce vozidla (8 LED diod)
2x modrá výstražná dvouzáblesková světla s technologií LED diod umístěná uvnitř vozidla v horní části zadního skla (8 LED
1x modré výstražné dvouzábleskové světlo s technologií LED diod umístěná uvnitř vozidla v spodní části předního skla
1x dvouřadový vícenápisový programovatelný diodový červený displej umístěný za zadním sklem uvnitř vozidla umožňující
běžící nápis s minimálně 10 předem definovanými texty - text nebo znaky zobrazené na displeji 1x dvouřadový červeně blikající diodový "zrcadlový" světelný nápis se dvěma kombinacemi slov jSsoTuO vPy/kPrOesLlIoCvIáEn yu mdvísětměnaý na
sluneční cloně spolujezdce - text nebo znaky zobrazené na displeji jsou vykreslovány dvěma řadami vedle sebe sousedících
bodů
instalace kabeláže, GPS přijímače - popsáno v příloze č.1
montážní sada s příslušenstvím (zdroj TBU, magnet na uchycení mikrofonu) pro vozidlovou radiostanici MATRA s uchycením
do rámečku DIN - obj. č. PMC 100000126 nebo s uchycením v prostoru palubní desky obj. č. PMC 100000125 (včetně
montáže) - popsáno v pří
měnič el. napětí 12/220V, 900 W trvalý odběr, 1 200 W krátkodobý odběr
schválení vozidla pro provoz na pozemních komunikacích dle Zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na
pozemních komunikacích, zejména s ohledem na dvě modrá výstražná dvouzáblesková světla s technologií LED diod
umístěná uvnitř vozidla v horní
Výbava pro užití práva přednosti v jízdě obsahuje tyto
prvky:


Naposledy upravil Eversober dne pá srpen 26, 2011 2:14 pm, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Eversober
Expert


Založen: 5.6.2007
Příspěvky: 1711
Bydliště: Praha a okolí

PříspěvekZaslal: pá srpen 26, 2011 2:06 pm    Předmět: Citovat

Další výbava:
1. Montážní sada mobilního terminálu pro radiostanici MATRA:
1.1. u vozidla umístění držáku ovládacího panelu v místě palubní desky, kde bude mít řidič i spolujezdec na předním sedadle možnost ovládat radioterminál a vidět jeho displej. Umístění GPS přijímače musí být na místě s vynikajícím příjmem signálu a připraveno k připojení do radiobloku BER,
1.2. umístění celé kabeláže a radiobloku musí být v provedení zabraňujícím mechanickému poškození,
1.3. složení předmontáže:
1.3.1. kompletní montážní sada pro vozidlový radioterminál Matra, dodá (možnost varianty podle typu montáže DIN – obj. č. PMC100000126, případně prostor palubní desky, obj. č. PMC100000125),
1.3.2. zálohovací napájecí zařízení TBÚ (pouze v případě, že ve vozidle nebude záložní autobaterie),
1.3.3. magnet na uchycení mikrofonu,
1.3.4. z důvodů dodávek od dodavatele montážních sad s několika druhy antény, je požadováno vozidlo dodat s typem antény VA 68 - 3,5m kabel, BNC 5/8λ (případně antény se stejnými parametry),
1.4. ke každému vozidlu zajistí dodavatel vyvedení datového kabelu vozidlové radiostanice, včetně převodníku RS232-USB pro připojení počítače pro lustrace on-line v policejních databázích včetně SIS (doporučený převodník ASIX UCAB232).
2. Měřič rychlosti vozidel:
2.1. musí umožnit měření rychlosti ve dne i v noci, dále pak musí splňovat tyto parametry:
2.2. napájení PC vybavit optickou (eventuelně i zvukovou) signalizací poklesu kapacity zdroje pod 10%,
2.3. zvukový výstup ze systému v prostoru kabiny s regulací hlasitosti
2.4. vybavit PC WiFi pro připojení periférií
2.5. napájení PC s minimální dobou provozu 8 hodin, řešit ze samostatné soustavy dobíjené z palubní sítě při běžícím motoru, se zásuvkou pro připojení na externí dobíjení a s automatickým vypnutím zařízení při poklesu kapacity záložního zdroje na úroveň 5% kapacity,
2.6. zajistit inteligentní vypínání systému a celého zařízení (znemožnit nekorektní ukončení provozu PC, aby nedocházelo k narušení OS a SW při nekorektním ukončení systému uživatelem),
2.7. kamera na držáku - musí být možno umístit tak, aby snímala situaci při měření ze stojícího i z jedoucího vozidla a rovněž při měření před vozidlem,
2.8. měření rychlosti z místa i za jízdy, formou: a) okamžitého změření, b) úsekového a c) srovnávacího měření před vozidlem. V případě úsekového měření s co nejmenší minimální jmenovitou délkou měření potřebnou pro měření celého požadovaného rozsahu měřených rychlostí,
2.9. pořizování digitálního kontinuálního barevného obrazového záznamu průběhu měření (videozáznam v běžně používaném formátu s možností pořízení jednotlivého snímku,
nebo souborů video sekvencí či snímků), nebo jiných přestupků před vozidlem o celkové délce min. 30 hod., při min. 10 sn./s (video sekvence), min. 2 sn/s (snímání přestupků) a rozlišení nahrávání min. 696 x 520 pixelů, s údaji o měření /naměřená rychlost, den, měsíc, rok, minuta, hodina, číslo snímku či záznamu, rozlišení typu měřeného vozidla (osobní, nákladní, změřená délka vozidla), směr jízdy měřeného vozidla, nastavení limitů měření (při měření za jízdy měřícího vozidla možnost rychlé změny), GPS souřadnice měření, výrobní číslo měřícího zařízení, vlastní rychlost měřícího vozidla, dosah měřiče, ohnisková vzdálenost objektivu, v případě úsekového měřiče a srovnávacího měření se nepožaduje údaj o směru jízdy měřeného vozidla, rozlišení typu měřeného vozidla (osobní, nákladní,, změřená délka vozidla), a dosahu měřiče. U úsekového měřiče se navíc požaduje údaj o vypočtené průměrné rychlosti a u srovnávacího měření soubor min. 3 snímků každého měření,
2.10. u všech měřících metod musí být aktivní propojení s automatickým čtením registračních značek s umožněním jejich porovnání s databázemi policie pro pátrání po vozidlech, pro identifikaci odcizených a zájmových vozidel a zkrácené evidence vozidel pro ověření barvy, typu vozidla a prověření platnosti technické prohlídky (TP) a osvědčení o registraci vozidla (OTP). Zjištěné informace se musí zobrazovat ve snímku či video sekvenci se zvýrazněním případné pozitivní lustrace v pátracích evidencích nebo neplatné TP a neplatné OTP s databází např. červeně,
2.11. SW musí přebírat z centra databáze vozidel v pátrání a aktualizace k této databázi, zkrácenou evidenci motorových vozidel. Popis vět databází viz příloha 2, přenos mezi stacionárním PC a vozidlem řešit pomocí USB paměťových medií i kabelovým připojením k datové síti, eventuelně i přes WiFi,
2.12. SW musí předávat nasnímaná data ve formátu pro centrální databáze C-LOOK popis položek viz Formáty dat pro systém automatické kontroly vozidel (AKV),
2.13. SW pro AKV musí umožnit trvalé nastavení kódu útvaru a jeho změnu, který bude přidáván ke všem odesílaným záznamům,
2.14. SW musí k záznamu o každé nasnímané RZ uložit výřez s RZ z celkového obrázku
2.15. SW musí do nasnímaných záznamů doplňovat aktuální údaj o poloze načtení RZ z GPS,
2.16. SW musí kontrolovat návaznost aktualizačních dávek z databáze „vozidla v pátrání“ a řešit eventuelní výpadky v datových tocích automaticky,
2.17. SW musí signalizovat u digitalizovaných RZ jeli pozitivně lustrována v databázi pátrání,
2.18. SW musí foneticky signalizovat u digitalizovaných RZ barvu a typ vozidla k této RZ registrované v evidenci motorových vozidel (informaci obsahuje zkrácená evidence motorových vozidel),
2.19. SW musí umožnit vytvoření a správu ve vozidle, databáze "sledované", pro potřebu lokálního zadání zájmových RZ vozidel, pro lokální potřebu kontroly vozidel a SW upozorní obsluhu odlišným signálem na pozitivní lustraci v této databázi od signálu „vozidlo v pátrání“. Struktura databáze je dle návrhu dodavatele systému s tím, že základ věty musí být RZ, datum zapsání záznamu a poznámka (ta se při pozitivní lustraci musí zobrazit),
2.20. SW při pozitivní lustraci RZ v pátracích databázích (databáze pátrání po vozidlech a databáze sledované) uloží k záznamu mimo jiné i celkový obrázek z kamery
2.21. pro kontroly platnost TP a platnost OTP musí umožnit jednotlivě trvalé nastavení a změnu "toleranční doby" pro vyhlášení signálu neplatnost TP nebo OTP, ve dnech. Nastavení „toleranční doby“ musí systém uchovat vždy až do další změny nastavení provedené oprávněnou osobou. SW potom upozorňuje jen na vozidla, jejichž neplatnost TP nebo OTP překročila dobu = (datum platnosti TP nebo OTP)+(toleranční doba),
2.22. barevná kamera se zoomem min. 75mm,
2.23. zobrazování záznamu i s výše požadovanými údaji na zobrazovači měřiče min. 7“,
2.24. umožnění přímého i zpětného prohlížení pořízeného obrazového záznamu na zobrazovači měřiče,
2.25. bezdrátový přenos dat do zobrazovače měřiče,
2.26. ukládání záznamu na paměťové medium s možností přenosu dat do externího PC prostřednictvím USB přenosného paměťového media i kabelového síťového připojení, eventuelně i přes WiFi /doba přenosu 30 hodinového záznamu max. 2 hod/,
2.27. rozsah měření rychlostí minimálně od 20 do minimálně 250 km/hod s maximální povolenou chybou ±3 km/h při rychlosti do 100 km/hod a ± 3% při rychlosti nad 100 km/h,
2.28. měřící zařízení musí být vybaveno provozním deníkem pro dodatečnou identifikaci stavů zařízení, modulem statistiky, zařízením pro přenos snímků v digitální podobě prostřednictvím USB za zachování již přenesených snímků v měřiči pro případné dohledání
2.29. měřící zařízení nesmí umožnit neautorizované osobě jakou koly manipulaci spojenou s nastavením, pořizováním, nebo ukládáním záznamů. Identifikace autorizované osoby musí být jednoznačná a musí být součástí pořízeného záznamu,
2.30. rozsah provozních teplot okolí min -10°C/ +50°C,
2.31. zařízení musí být vybaveno funkcí znemožňující měření, pokud jsou překročeny požadované podmínky měření (teplota, napájení a pod.)
2.32. počítačový program pro následné zpracování a archivaci pořízené dokumentace v běžném PC s operačním systémem MS Windows XP a vyšší verze s možností pořízení a úprav snímků z videozáznamu (kontrast, jas, ostrost) při zamezení jiných úprav (změna údajů o měření a změna RZ) a umožňujícím výtisk takto získaných a upravených záznamů, pořízená dokumentace musí být kompatibilní se SW využívaným policií ke zpracování a archivaci („ARCHIV“)
2.33. veškeré funkce a komunikace nabízeného měřiče a dodaného SW v češtině.
3. Zařízení umožňující automatické čtení registračních značek ze vzdálenosti provádění měření rychlosti to je cca v rozsahu 10 až 60 m, propojené s měřičem rychlosti a funkcemi uvedenými v odstavci 2, veškeré funkce, komunikace a dodaného SW v češtině.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
x2005
Expert


Založen: 25.10.2006
Příspěvky: 1898
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá srpen 26, 2011 7:44 pm    Předmět: Citovat

Takže R36 s Ramerem? Já hlasuji pro. "Ček_Mejd" je lepší neš PolskýKam Mr. Green
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Eversober
Expert


Založen: 5.6.2007
Příspěvky: 1711
Bydliště: Praha a okolí

PříspěvekZaslal: pá srpen 26, 2011 8:11 pm    Předmět: Citovat

R36 se nedělá pro B7. Takže jediná možnost je klasická B7 3.6V6 ;-) To by ale znamenalo, že výběrové řízení je jen tak naoko a o vítězi je dávno rozhodnuto - jelikož na B7 4motion je aktuální čekačka 9. měsíců (prostě porod :-) ) a to by se nestíhal požadovaný termín uvedení do provozu - 15.12.2011.
Ze zadání výběrovky také plyne, že sedany a kombíky mohou být dvou různých značek.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VS
Člen klubu


Založen: 6.4.2011
Příspěvky: 258
Bydliště: Kunovice

PříspěvekZaslal: pá srpen 26, 2011 11:08 pm    Předmět: Citovat

Teoreticky by to mohl být SuperB2 3,6-lift i combi s ramerem10-tož by bylo příjemné řešení pro nás-co se týče rameru.
_________________
PROTECTOR 850cz - Bel RX65i CZ - AL G9triple
!!!POUŽÍVÁM POUZE KVALITNÍ OCHRANNÉ PROSTŘEDKY!!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra -> Obecná diskuze Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 35, 36, 37  Další
Strana 32 z 37

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com