|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
x2005 Expert
Založen: 25.10.2006 Příspěvky: 1898 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st květen 25, 2011 9:47 pm Předmět: |
|
|
Dotaz:
a) PoliceCheck - Jsou u klasického radaru zaznamenané souřadnice a rychlost na začátku poplachu nebo při jeho největší intenzitě? Při úsekovém měření je uložená nájezdová rychlost nebo průměrná rychlost v úseku? http://www.stinger.com/index.php?lang=en&sec=card&pg=cardtoepassingen
b) Spectrum Analyzer ("anti-radarová hlava") je klasicky horizontálně/vertikálně polarizovaná? Pokud ano, jak se má správně montovat? Nebo je řešení nezávislé na horizontálně/vertikálním umístění? http://www.stinger.com/index.php?lang=en&sec=card&pg=cardmodules
c) Jaká je odolnost proti falešným poplachům? Především ve městě typu Praha/Bratislava, kde lze předpokládat množství mikrovlnných spojů. |
|
Návrat nahoru |
|
|
AntiRadary.cz Expert
Založen: 24.10.2006 Příspěvky: 1459 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st květen 25, 2011 11:02 pm Předmět: |
|
|
x2005:
a) Tak po tomhle jsem se nepídil, protože si nemyslím, že PoliceCheck je v našich podmínkách ta nejdůležitější funkce a bude nějak masově využívaná, ale přepošlu to Stingeru a uvidím, co na to odpoví.
Z logiky věci ale vyplývá, že k změření radarem dojde při maximální intenzitě poplachu, takže i pro zaznamenání jsou nejdůležitější souřadnice a rychlost při největší intenzitě signálu. Stejně tak v případě úsekové rychlosti je nejdůležitější průměrná rychlost v celém úseku a jelikož Stinger na toto překročení i zvukově upozorní, tak se dá důvodně domnívat, že pro funkci Police Check zaznamenává právě tuto rychlost. Podrobný anglický návod i s příkladem protokolu Stinger PoliceCheck je na: http://www.stinger.com/pdf/Stinger%20Card%20User%20Manual%20-%20V1.1ENG.pdf .
b) Ano, spektrální analyzátor - antiradarová anténa je H/V polarizovaná a v ČR by měla být používaná v pozici "kabel zboku". Moc podstatný vliv na detekci to ale nemá a Stinger má tak velkou rezervu v citlivosti, že i s opačnou polarizaci zaznamená radar z dostatečné vzdálenosti.
Kromě toho, rozměry samotné antény jsou cca 6.5 x 7 x 3 cm, kde 3 cm je hloubka, takže z montážního hlediska je prakticky jedno, jestli je anténa umístěna horizontálně nebo vertikálně, t.j. jestli je to 6.5 x 7 cm nebo 7 x 6.5 cm.
Kdo chce mít maximální citlivost jak na radary s horizontální, tak i na radary s vertikální polarizaci, tak u DSI Computer si může zapojit dokonce dvě antény současně a umístit je s různou polarizací.
c) Vynikající! Po Praze a Bratislavě ŽÁDNÝ poplach a za celou dobu testování, co se Stingerem jezdím, jsem měl snad 2 poplachy, o kterých ale dosud nevím, jestli byly falešné nebo někde poblíž byl policejní radar, viz. můj příspěvek o náhlém "zbláznění se" Stingeru v kanceláři, když na paralelní ulici o 500 m dál měřila policejní Octavia!
Navíc, u DSI Computer lze i plynule nastavit citlivost na každé z radarových pásem, takže není problém odfiltrovat úplně všechny falešné poplachy a zachovat přitom více než dostatečnou citlivost na radary.
Mimochodem, není nic jednodušší, než si nějaký Stinger na čas zapůjčit a otestovat si jej "na vlastní kůži". Případní zájemci z řad členů tohoto fóra si jej dokonce mohou zakoupit za speciální zvýhodněnou cenu a dělit se pak svými zkušenostmi s ostatními členy fóra. _________________ --- Výhradní distributor produktů Stinger v České republice ---
http://www.antiradary.cz , http://www.antiradary.com , http://www.valentineone.cz , http://www.antilaser.net |
|
Návrat nahoru |
|
|
x2005 Expert
Založen: 25.10.2006 Příspěvky: 1898 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
|
ragamix Expert
Založen: 25.10.2006 Příspěvky: 1873 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: pá květen 27, 2011 2:33 pm Předmět: |
|
|
hlava musi byt v narazniku.. v opierke resp za sklom sme mali aj my detekcie horsie. samozrejme nie hned vedla hlavy od pluska.. _________________ | www.bezpokut.sk | STINGER je legálny, radarové detektory nie! |
|
Návrat nahoru |
|
|
AntiRadary.cz Expert
Založen: 24.10.2006 Příspěvky: 1459 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá květen 27, 2011 10:01 pm Předmět: |
|
|
X2005: Wau, když vezmeme do úvahy, že pevná montáž ještě zvýší citlivost, podle některých specialistů až o 30%, tak tohle vůbec nejsou špatné výsledky pro drobečka s o 6.000 Kč nižší cenou!
Navíc Beltronics má obecně větší setrvačnost pípání a širší záběr, díky čemu se subjektivně zdá, že detektor reaguje lépe, oproti užší směrovosti Stingeru a pípaní bez setrvačnosti a jenom na zachycený signál.
Na kulaťáku mi Stinger Card taky jednou zapípal, ale jenom u uvedeného směru, v opačném směru byl naprosto ticho. Ohledně informační tabule jsem celkem na rozpacích, jestli žádat výrobce o odfiltrování podobných poplachů, protože si dokážu představit, že spousta řidičů právě tohle uvítá a antiradar, který hlásí i měřící cedule, ale zase nemá neustále falešné poplachy, jako detektory se zapnutým K pásmem, může mít větší šanci na úspěch než detektor bez této features.
Mimochodem, v ČR jsou detekce řádově nižší než v SK, které kdybych náhodou neviděl na vlastní oči (přes víkend jsem byl v BA), tak bych jim asi taky nevěřil. Asi to bude způsobeno nějakou zvláštností slovenských Audi S4, které mají extra výkonné radary. V ČR už to tak fantastické není, ale stejně detekce Stingeru patří mezi naprostou špičku, viz. moje mapka i video od x2005. _________________ --- Výhradní distributor produktů Stinger v České republice ---
http://www.antiradary.cz , http://www.antiradary.com , http://www.valentineone.cz , http://www.antilaser.net |
|
Návrat nahoru |
|
|
Eversober Expert
Založen: 5.6.2007 Příspěvky: 1711 Bydliště: Praha a okolí
|
Zaslal: so květen 28, 2011 7:44 pm Předmět: |
|
|
ragamix napsal: | hlava musi byt v narazniku.. v opierke resp za sklom sme mali aj my detekcie horsie. samozrejme nie hned vedla hlavy od pluska.. |
Aha, takže hlava schovaná za nárazníkem má vyšší citlivost než ta, která kouká na silnici? Zajímavé...
Našlo by se ktomu i nějaké sofistikované vysvětlení nebo je to jenom potřeba brát jako dogma? |
|
Návrat nahoru |
|
|
AntiRadary.cz Expert
Založen: 24.10.2006 Příspěvky: 1459 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne květen 29, 2011 11:57 am Předmět: |
|
|
Eversober napsal: | Aha, takže hlava schovaná za nárazníkem má vyšší citlivost než ta, která kouká na silnici? Zajímavé...
Našlo by se ktomu i nějaké sofistikované vysvětlení ...? |
Taky mi to příjde divné, ale když to tvrdí i etablovaní prodejci antiradarů, viz. http://www.antiradary.net/forum-diskuse/ nebo http://www.carpo.cz/antiradary, kteří to připisují právě externí montáži, tak na tom asi něco bude.
Osobně si spíše myslím, že větší vliv na konkrétní test má výška umístění antény detektoru, což je krásně vidět na videu od x2005. V případech, že před testovacím vozidlem jede dodávka nebo nějaké větší vozidlo, je anténa v opěrce odstíněná více a detektor reaguje později než detektor s anténou umístěnou v nárazníku. Pokud před testovacím vozidle nic většího nejede a anténa stíněná není, je detekce prakticky srovnatelná nebo dokonce detektor s anténou v opěrce reaguje dříve.
Ovšem zkoumat vliv umístění antény na citlivost detekce a používat k tomu různé detektory moc význam nemá, nejlepší je použít stejnou značku nebo ještě lépe úplně stejnou anténu. Kdysi jsem takhle testoval vliv umístění antény na citlivost Beltronics 975e EURO a zjistil jsem výšeuvedené poznatky. _________________ --- Výhradní distributor produktů Stinger v České republice ---
http://www.antiradary.cz , http://www.antiradary.com , http://www.valentineone.cz , http://www.antilaser.net |
|
Návrat nahoru |
|
|
VS Člen klubu
Založen: 6.4.2011 Příspěvky: 258 Bydliště: Kunovice
|
Zaslal: ne květen 29, 2011 12:32 pm Předmět: |
|
|
skelet auta(plechy) vytváří takovou "faradovu" klec, přece jen o něco víc vlnění se dostane přes plastový nárazník...takže i to bude mít trochu vliv na dřívější detekci... _________________ PROTECTOR 850cz - Bel RX65i CZ - AL G9triple
!!!POUŽÍVÁM POUZE KVALITNÍ OCHRANNÉ PROSTŘEDKY!!! |
|
Návrat nahoru |
|
|
x2005 Expert
Založen: 25.10.2006 Příspěvky: 1898 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po červen 13, 2011 9:33 pm Předmět: |
|
|
Takže dnes dvě zajímavé novinky s Stinger Card. Dal jsem pokusně "Spectrum Analyzer" za čelní okno v pozici B (kabel do strany).
Zásadní překvapení bylo v Zlíchovským tunelu, kdy Stinger Card zahlásila něco jako "J out" a zmlkla. (Znalci vědí, že V1 dělá J-out, pokud si myslí, že poplach je falešný). Card dál sice signalizovala plný poplach všema červenejma LEDkama (kouknul jsem na ní), ale zvuk už dál žádný nevydávala. V Police Check Log jsou tři zdroje Ka ve stejnou chvíli.
Video zde: http://www.youtube.com/watch?v=liLEQTqMY1g
A další novikna je, že "Spectrum Analyzer" s lepším výhledem, si našel dalšího nepřítele a štěká už i na blikající cedule "80" na Jižní Spojce. Nám pocit, že na hlavový opěrce spolujezdce tady falešňák nebyl. Video zde: http://www.youtube.com/watch?v=DLuv-G8ovYE |
|
Návrat nahoru |
|
|
ragamix Expert
Založen: 25.10.2006 Příspěvky: 1873 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: út červen 14, 2011 7:44 am Předmět: |
|
|
to trojite pipnutie je informacia o strate GPS signalu a ziadny J out.. stinger nic take nema. _________________ | www.bezpokut.sk | STINGER je legálny, radarové detektory nie! |
|
Návrat nahoru |
|
|
AntiRadary.cz Expert
Založen: 24.10.2006 Příspěvky: 1459 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út červen 14, 2011 8:02 am Předmět: |
|
|
X2005: Zajímavé, přes Zlichovský tunel jsem několikrát jel s úplně stejným testovacím kusem a nikdy se tak nechoval. Je ale pravdou, že všechny ostatní detektory jsem měl přitom vypnuté, aby se vzájemně neovlivňovaly.
Pošlu tam kolegu s dalším Stingerem a kamerou, ať natočí prověří a natočí chování Stingeru v Zlichovském tunelu jak samostatně, tak i spolu s jiným zapnutým detektorem. Zjistím také u výrobce Stingeru, jestli je to bug nebo nějaká speciální features a jak se dá využít a ovládat v reálném provozu.
Ty informační tabule od Siercegy již Stinger řeší a slíbil rychlou nápravu, tak je docela možné, že se tím odstraní i ty s 80-kou. Pokud ne, není nic jednodušší, než to natočit, poslat výrobci Stingeru a v dalším firmware to již bude vyřešeno. Podpora ze strany Stingeru je velice rychlá a pružná, až se někdy divím, protože jsem na to ze strany jiných výrobců nebyl zvyklý.
Mimochodem, kde je točená ta 1. cedule s 80-kou? Neví někdo, kdo je výrobce těch cedulí? _________________ --- Výhradní distributor produktů Stinger v České republice ---
http://www.antiradary.cz , http://www.antiradary.com , http://www.valentineone.cz , http://www.antilaser.net |
|
Návrat nahoru |
|
|
x2005 Expert
Založen: 25.10.2006 Příspěvky: 1898 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út červen 14, 2011 11:21 am Předmět: |
|
|
Cedule "bikající 80" jsou na jižní spojce a štěrboholský ve směru Praha 5 > Praha 9.. Souřadnic viz log
Když už bude výrobce něco opravovat, ať se ještě podívá, proč se frekvence 34,0 ukládá jako 34,17. Je to vidět na logu k tomu prvnímu videu. Blbý je, če cedule se ukládají jako stejná frekvence, takže nejde ani bezpečně použít funkce False Listing. Ani jsem to nezkoušel, ale vy klidně můžete ;-)
|
|
Návrat nahoru |
|
|
x2005 Expert
Založen: 25.10.2006 Příspěvky: 1898 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út červen 14, 2011 11:23 am Předmět: |
|
|
ragamix napsal: | to trojite pipnutie je informacia o strate GPS signalu a ziadny J out.. stinger nic take nema. |
Je to možný, bylo to po vjezdu do tunelu. Ale pípat stejně přestal. Na videu je slyšet, že se odmlčel a už ani nepípnul..... |
|
Návrat nahoru |
|
|
ragamix Expert
Založen: 25.10.2006 Příspěvky: 1873 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: út červen 14, 2011 11:26 am Předmět: |
|
|
zobrazovenie frekvencii v 34.00 rozsahu nemusi fungovat spravne..vieme o tom. pokial ide o falselisting ten je urceny len pre K pasmo a nie Ka takze aj ked stlacis false nic zle sa nestane.. bezpecnost je zachovana. zaujimave je len ze som za celu dobu na ziadnu takuto cedulu nenarazil. asi sa u nas vobec nemontovali _________________ | www.bezpokut.sk | STINGER je legálny, radarové detektory nie! |
|
Návrat nahoru |
|
|
ragamix Expert
Založen: 25.10.2006 Příspěvky: 1873 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: út červen 14, 2011 11:27 am Předmět: |
|
|
x2005 napsal: | ragamix napsal: | to trojite pipnutie je informacia o strate GPS signalu a ziadny J out.. stinger nic take nema. |
Je to možný, bylo to po vjezdu do tunelu. Ale pípat stejně přestal. Na videu je slyšet, že se odmlčel a už ani nepípnul..... |
je to urcite ten ton.. j out ani nic podobne stinger nikdy nemal ani nema. to ze prestal pipat je druha vec - zistime preco to tak je. _________________ | www.bezpokut.sk | STINGER je legálny, radarové detektory nie! |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|