Obsah fóra

 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

První velký CZ detektorový test
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra -> Obecná diskuze
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
ragamix
Expert


Založen: 25.10.2006
Příspěvky: 1873
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: st leden 31, 2007 11:21 am    Předmět: Citovat

Robert napsal:
Když jsme u toho, který ty videa chcete (vy všichni) vidět?


paci sa mi ten vyber co si urobit. mozno napad na dalsi - najlepia a najhorsia detekcia u kazdeho modelu.
_________________
| www.bezpokut.sk | STINGER je legálny, radarové detektory nie!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Robert
Expert


Založen: 25.10.2006
Příspěvky: 1244
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st leden 31, 2007 11:24 am    Předmět: Citovat

Antiradary BEL napsal:
PS: Citlivost 995CZ na radaru v Opatovske JE STEJNA jako u V1, nekdy byl 995CZ dokonce rychlejsi, ale stacilo je prohodit misty a ziskaval navrh zase V1, takze poloha a umisteni ma vetsi vliv nez konkretni typ detektoru (995CZ nebo V1). TOHLE PLATI, kdyz se testuji 995CZ a V1 soucasne pri stejne prujezdu, coz urcite nebylo u vsech jizd uvedeneho testu, t.j ne pokazde se testoval 995CZ s V1 soucasne. Ruznym detektoru ruzne sedi ruzne kombinace a polohy, takze je mozne, ze u nekterych jizd 965/995 proste nesedla konkretni kombinace. Presto je z uvedeneho obrazku videt, ze citlivost 965/995CZ a V1 je srovnatelna a NEDOSAHUJE citlivosti 975 a Target EURO 550, ale V1 prohrava srovnani s 965/995CZ kvuli vetsimu mnozstvi falesnych poplachu a vyssi cene.


S tim bych až zase tak nesouhlasil. Detekce V1 byly pro nás všechny zklamání, ale i přes to dopadl lépe než 995/965. Od těch se čekala standartní detekce, ale od V1 něco na úrovní 975, což se bohužel nestalo. Než ho odepíšeme a zapomeneme na všechny předchozí testy, vydržmě ještě alespoň do další srovnávačky (třeba na policejním autě). Skoro bych si vsadil, že V1 zase překvapí tak, jak překvapil na mnoha videích na mých stránkách.

995/965 měla hodně nevyrovnané výsledky a jednou na odjezdu (nebyl zapnutý jiný detektor) dokonce absolutně selhala, kdežto V1 vždy reagoval řekněme včas. Když se pak člověk na příjezdu už dostává na dohled radaru a detektor stále nic, je to nepříjemé. To je to co co ceňuji zejména u 975, že se člověk k začátku detekce nemusí modlit, ale příjde sama...

Řekl bych, že Target nebyl vyloženě lepší, než 995CZ, ale měl standartně vyrovnané výsledky, což většina majitelů od detektorů očekává.
_________________
- www.antiradary.net www.beltronics.info www.escort-radar.cz a www.anti-laser.cz -
- Výhradní dovozce BELTRONICS, ESCORT a ANTiLASER do ČR -
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zibby
Admin


Založen: 24.10.2006
Příspěvky: 293
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st leden 31, 2007 9:02 pm    Předmět: Citovat

uff, to muselo stát hodně času a trpělivosti, díky chlapi.
Jen jsem k tomu chtěl říct, pro objektivitu bude lepší testovat vždy pouze 1 zapnutý detektor.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
AntiRadary.cz
Expert


Založen: 24.10.2006
Příspěvky: 1459
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt únor 01, 2007 2:05 am    Předmět: Citovat

Zibby, Ice: Ono to neni tak jednoduche, dnes jsme to probirali s x2005 a pri tom testu se vyskytlo par zajimavosti a problemu, takze vysledky nejsou tak jednoznacne, jak se zda z nacrtku na mape.

Nejzajimavejsi a nejproblematictejsi pri testovani pry byla vzajemna interakce detektoru, kdy poplach na jednom detektoru "nastartoval" poplach na druhem typu (965/995CZ + V1) a "nesnasenlivost" dalsich kombinaci, kdy jeden detektor vyvolaval neustale ruseni jineho nebo kvuli filtrovani ruseni od sousedniho detektoru pozde reagoval na radar (975 + V1). Dalsi zvlastnosti byla velka zavislost citlivosti od vertikalniho umisteni detektoru, kdy nizsi umisteni znamenalo vyrazne zlepseni v detekci, coz samozrejme spise nahravalo pevnym sadam.

Tohle vsechno se krasne shoduje s mymi zkusenostmi z nedelniho srovnani 975 vs. 995 vs. V1 vs RX65, kdy 995CZ + V1 byly umistene najednou na slunecnich clonach a reagovali soucasne nebo se zpozdenim max. 0.5 - 1 sek. a 975CZ umistena na palubni desce byla vyrazne lepsi. Takze zjednoduseny a trochu pesimisticky zaver testu je, ze 975/965/995CZ/V1 jsou ohledne citlivosti spickove detektory, ale tezko se da jednoznacne rici, ktery je z nich vyrazne lepsi nez ostatni, Target vypada nadejne, ale zkusenosti a informaci je zatim prilis malo na nejake velke jasani a jediny 100% a nezpochybnitelny vysledek je potvrzeni, ze RX65 je smejd! Mr. Green

Testovani detektoru zvlast taky neni reseni, protoze se v prubehu testu velice vyrazne meni okolni podminky, ktere na danem miste neni sance nejak standardizovat a reakce jednoho detektoru s autobusem v protismeru (je tam celkem frekventovana zastavka MHD) nelze porovnavat s jinym detektorem bez toho autobusu.

PS: Jsem zase zvedav, co zase v me prispevku bude spatne a jak jsem zase nekriticky vychvalil vlastni detektory (975/995CZ a nyni jiz i V1 Mr. Green )
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Josef
Anonymní





PříspěvekZaslal: čt únor 01, 2007 8:32 am    Předmět: Citovat

Detektory se ovlivňují, to je bez debat, některé více, některé méně, např. Quintezz naprosto extrémě - po zapnutí kdekoliv v autě vyvolá okamžité u V1 poplach vysoké úrovně.

Základem je testovat detektory na stejném místě v autě, což u namontované pevné sady nelze, ale zajímalo by mě, jak by se choval detektor pevné sady umístěný na stejné místo jako ostatní detektory.

Po dlouhé době s testováním různých detektorů jsem zjistil, že výsledné měření dokáže nejvíce ovlivnit nákladní auto nebo autobus, osobní auto poměrně málo a rozdíly budou v metrech což ve výsledném průměru bude odchylka minimální.

Na Opatovské jsem testoval i Bel 945CZ a detekce mi přišla poměrně vyrovnaná i když o cca 25% s menší citlivostí než V1. Na Target 550 nemá ani náhodou.
Návrat nahoru
AntiRadary.cz
Expert


Založen: 24.10.2006
Příspěvky: 1459
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt únor 01, 2007 9:31 am    Předmět: Citovat

Josef napsal:
... ale zajímalo by mě, jak by se choval detektor pevné sady umístěný na stejné místo jako ostatní detektory.


Ma 975 R v tom testu byla ala "na prenosno", t.j. radarova antena polozena na protiskluzove podlozce na palubni desce, Robertova 975 byla zabudovana v predni casti vozidla, vysledna citlivost byla stejna.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
x2005
Expert


Založen: 25.10.2006
Příspěvky: 1898
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt únor 01, 2007 10:39 am    Předmět: Citovat

Na příští test plánuji hodit pevnou sadu na sluneční clonu spolujezdce Exclamation a individuální jízdy jednotlivých detektorů.

Souběžný provoz detektorů není opravdu ideální. Je potřeba to u výsledků brát v potaz. Stejně tak umístění nahoře/dole je zase specifické pro daný radar. Na Patočkově u cedule je zase nahoře "výhodnější". Zrovna včera jsem si to tam vyzkoušel.

Antiradary BEL napsal:
Josef napsal:
... ale zajímalo by mě, jak by se choval detektor pevné sady umístěný na stejné místo jako ostatní detektory.


Ma 975 R v tom testu byla ala "na prenosno", t.j. radarova antena polozena na protiskluzove podlozce na palubni desce, Robertova 975 byla zabudovana v predni casti vozidla, vysledna citlivost byla stejna.

_________________
Kancelář pro uvádění bájných příběhů na pravou míru.....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Josef
Anonymní





PříspěvekZaslal: čt únor 01, 2007 10:56 am    Předmět: Citovat

Projel jsem 3x s detektorem Bel 945CZ kolem radaru v Opatovské ul. a vždy byl stejný výsledek detekce (+/- 2m). Pro porovnání uvádím detekci V1, která je běžná na tomto místě.

Návrat nahoru
x2005
Expert


Založen: 25.10.2006
Příspěvky: 1898
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá únor 02, 2007 12:12 pm    Předmět: Druhý detektorový minitest ;-) Citovat

Udělal jsem 5 otoček na Evropský, a Josef bude mít radost Very Happy



Vybavení:

Bel 965CZ
V1 3.856 Euro Mode
Target 550 Euro
Bel 975R CZ

Videa:
http://test.antiradary.cz/x2005/evr_t550.wmv
http://test.antiradary.cz/x2005/evr_965cz.wmv
http://test.antiradary.cz/x2005/evr_v1e.wmv
http://test.antiradary.cz/x2005/evr_975czh.wmv
http://test.antiradary.cz/x2005/evr_975rczd.wmv

Detektor jel sám na cloně spolujezdce. Jen 975R jela na cloně a potom dole na palubce. Je to v provozu, který jsem se snažil alespoň "na příjezdu" minimalizovat, ale ne vždy se to zcela povedlo. Aby to trochu připomínalo reálnou situaci, nájezdová rychlost je cca 80km/h dle tacho.

Je vidět, že každé místo je specifické a nelze dělat z jednoho měření obecný závěr. Vzdálenost "na příjezdu" je počítána k předpokládanému místu měření (přechod pro chodce), "na odjezdu" k bedně. Takže koukejte a dumejte.
_________________
Kancelář pro uvádění bájných příběhů na pravou míru.....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
AntiRadary.cz
Expert


Založen: 24.10.2006
Příspěvky: 1459
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá únor 02, 2007 12:25 pm    Předmět: Citovat

JJ, 965/995CZ Evropska po smeru jizdy moc nesedi, podobne vysledky jsem tam mel na podzim 2005, kdy jsem testoval nove 965CZ a porovnal je s 945CZ. Tenkrat jsem se celkem lekl, jak to s 965CZ vypada blede, ale pak se ukazalo, ze tak spatnou detekci po smeru jizdy ma 965CZ jenom na tomto miste a v realnem provozu predci 945CZ. Asi je to zpusobeno vyssi "smerovosti" anteny 965/995, ktera bere signal spise v ose vozidla a oproti 945CZ hure reaguje na bocni odrazeny signal.

Apropo, staci 965/995CZ natocit do vertikalni polohy a detekce se zazracne zlepsi tak, ze pristroj reaguje jeste pred Essem. U 945CZ je tento vliv polohy detektoru mnohem mensi a u 975R skoro zanedbatelny.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Robert
Expert


Založen: 25.10.2006
Příspěvky: 1244
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá únor 02, 2007 3:49 pm    Předmět: Citovat

Dnes jsem jel na Evropské s 975CZ a Target EURO 550, pouze jedne průjezd, zapnuty oba najednou, co mám ozkoušeno, tak se tato kombinace neovlivňuje.

Video nemám a čísla jen odhaduji:

Příjezd:
975: 250m
550: 350m

Odjezd:
975: 120m
550: 200m

(975 International ala Německo měla po zapnutí na Evropské 3 falešný poplachy, než jsem dojel k radaru...)

Jak koukám na video, tak se V1 zase vytáhl, už jsem skoro začínal pochybovat Mr. Green
_________________
- www.antiradary.net www.beltronics.info www.escort-radar.cz a www.anti-laser.cz -
- Výhradní dovozce BELTRONICS, ESCORT a ANTiLASER do ČR -


Naposledy upravil Robert dne pá únor 02, 2007 4:12 pm, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Josef
Anonymní





PříspěvekZaslal: pá únor 02, 2007 3:52 pm    Předmět: Citovat

Pěkný test, je vidět, že poloha detektoru opravdu ovlivňuje citlivost. Ten horší výsledek Target 550 po směru bych přikládal tomu autobusu a autu před radarem, které asi dost signál zastínily. Bel 965CZ po směru je dost zklamání - předpokládám, že to mohlo být zaviněno i nějakým výpadkem radaru?
Celkově se dá říci, že s Bel 975R nákupem chybu člověk neudělá a citlivost je výborná. V1 je sice citlivá, ovšem falešné poplachy objevující se ve větších městech je její minus. Teď zrovna dělám malý pokus s chlazením detektoru V1 a první výsledky ukazují, že chlazený detektor má opravdu falešných poplachů mnohem méně.

Target 550 se ukazuje jako opravdu zajímavý detektor!!!
Návrat nahoru
Robert
Expert


Založen: 25.10.2006
Příspěvky: 1244
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá únor 02, 2007 4:04 pm    Předmět: Citovat

Josef napsal:
Teď zrovna dělám malý pokus s chlazením detektoru V1 a první výsledky ukazují, že chlazený detektor má opravdu falešných poplachů mnohem méně.

Target 550 se ukazuje jako opravdu zajímavý detektor!!!


Když nad tim přemejšlim, tak detektory prakticky nevypínám, mám je furt pod proudem (v rámci testů výdrže), pouze po nastartování, odemikání a zamikání auta se restartujou. Ale když mám detektor vypnutej, zapnu ho a chvíli (5 minut) jedu, tak na obvyklých místech skutečně falešný poplachy asi nejsou. V zimě by to možná vyřešila montហV1 jako pevné sady :-)
_________________
- www.antiradary.net www.beltronics.info www.escort-radar.cz a www.anti-laser.cz -
- Výhradní dovozce BELTRONICS, ESCORT a ANTiLASER do ČR -
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
ragamix
Expert


Založen: 25.10.2006
Příspěvky: 1873
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: pá únor 02, 2007 4:29 pm    Předmět: Citovat

Josef napsal:
... Bel 965CZ po směru je dost zklamání - předpokládám, že to mohlo být zaviněno i nějakým výpadkem radaru?


jj toto sa stat mne tak by som mal asi dobry sok.. co sa tyka vypadku radaru tazko povedat myslis ze je to realne? raz sem niekto (mam dojem ze zibby) daval videa kde bola na odjazde detekcia tiez podobna.. aj ked vlastne to nebol odjazd ale meranie pruhu oproti na prijazde ako v tomto pripade.
_________________
| www.bezpokut.sk | STINGER je legálny, radarové detektory nie!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
AntiRadary.cz
Expert


Založen: 24.10.2006
Příspěvky: 1459
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá únor 02, 2007 4:51 pm    Předmět: Citovat

ragamix napsal:
Josef napsal:
... Bel 965CZ po směru je dost zklamání - předpokládám, že to mohlo být zaviněno i nějakým výpadkem radaru?


.. aj ked vlastne to nebol odjazd ale meranie pruhu oproti na prijazde ako v tomto pripade.


Nejde o vypadek radaru, stejne vysledky jsem mel na Evropske s 965CZ i ja, proste ten detektor v urcitych pripadech nema rad, kdyz se meri jiny smer a reaguje opozdene. V jinych pripadech (Opatovska) mu to ale nevadi a perfektne reaguje i v ostatnich pripadech, kdy se meri "jeho" smer. Rovnez tak mu to prestane vadit pri otoceni do vertikalni polohy a najednou vykazuje skvelou detekci.
Ma spekulace je, ze to nejak souvisi s geometrii prijimaci anteny a zpusobem sireni i polarizaci signalu, kdy si nektere kombinace proste nesednou, nastesti jenom v nedulezitych pripadech, kdy nehrozi realne mereni.

PS: U Opatovske mel snad taky jedno takove okno a mozna je to stejna pricina.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra -> Obecná diskuze Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 2 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com