Obsah fóra

 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Testovani radarovych detektoru
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra -> Obecná diskuze
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
MrVideazprovozu
Pozorovatel


Založen: 17.11.2011
Příspěvky: 52

PříspěvekZaslal: pá červen 01, 2012 8:38 pm    Předmět: Citovat

Laditelny imitator zajisti antiradary.cz?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LebedaXM
Člen klubu


Založen: 23.6.2011
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá červen 01, 2012 9:31 pm    Předmět: Citovat

Šmarjá děláte to to moc složitý. Líbeznický nový obchvat je osvědčený a imitátor v kufříku položený u zábradlí na mostě taky. Takhle jsme už párkrát testovali a taky to šlo. Smile
_________________
Escort Qi45 Euro CZ.
Tom Tom POI.
černá almara ADR 2000
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
msp_x
Expert


Založen: 10.12.2006
Příspěvky: 539
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá červen 01, 2012 10:46 pm    Předmět: Citovat

snail napsal:
pokud by to měl být imitátor (což asi bude), chtělo by ho pořádně odstínit (plechová deska, betonová stěna - tu asi nelze vzít s sebou :-) )ve směru příjezdu auta, aby bylo imitováno měření na odjezdu, kde se láme chleba

Měření na odjezdu ale není nic jiného, než měření částečně odraženého signálu, tedy signálu se značně intenzitou. To samé lze udělat i zvětšením vzdálenosti.

Robert napsal:
To naš imitátor splňuje - testy na odjezdu jsou více než realistické.

A není to pro praktické testy u vašeho imitátoru trochu nutnost? Vysílací výkon je u něj přeci jen vyšší.

MrVideazprovozu napsal:
Laditelny imitator zajisti antiradary.cz?

Prosil bych o vysvětlení, proč je k uvedeným testům zapotřebí, aby byl imitátor laditelný.
Hodil by se spíš imitátor s možností nastavení vysílacího výkonu, ale to nemá ani ten váš.

LebedaXM napsal:
Šmarjá děláte to to moc složitý. Líbeznický nový obchvat je osvědčený a imitátor v kufříku položený u zábradlí na mostě taky. Takhle jsme už párkrát testovali a taky to šlo. Smile

Taky možnost. Jen to už není tak po ruce
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
MrVideazprovozu
Pozorovatel


Založen: 17.11.2011
Příspěvky: 52

PříspěvekZaslal: so červen 02, 2012 7:47 am    Předmět: Citovat

msp_x napsal:
MrVideazprovozu napsal:
Laditelny imitator zajisti antiradary.cz?

Prosil bych o vysvětlení, proč je k uvedeným testům zapotřebí, aby byl imitátor laditelný.
Hodil by se spíš imitátor s možností nastavení vysílacího výkonu, ale to nemá ani ten váš.


Velice jednoduché, udělat více průjezdů s různou frekvencí - zvolil bych jen 34.00 - jelikož 34.30 umí zvládnout i podprůměrný detektor), tak jak běžně kolísá ramer při měření

Tedy následující testování:

1)33,94
2)33,96
3)33,98
4)34,00
5)34,02
6)34,04
7)34,06
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
msp_x
Expert


Založen: 10.12.2006
Příspěvky: 539
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: so červen 02, 2012 7:54 am    Předmět: Citovat

MrVideazprovozu napsal:
msp_x napsal:
MrVideazprovozu napsal:
Laditelny imitator zajisti antiradary.cz?

Prosil bych o vysvětlení, proč je k uvedeným testům zapotřebí, aby byl imitátor laditelný.
Hodil by se spíš imitátor s možností nastavení vysílacího výkonu, ale to nemá ani ten váš.


Velice jednoduché, udělat více průjezdů s různou frekvencí - zvolil bych jen 34.00 - jelikož 34.30 umí zvládnout i podprůměrný detektor), tak jak běžně kolísá ramer při měření

Tedy následující testování:

1)33,94
2)33,96
3)33,98
4)34,00
5)34,02
6)34,04
7)34,06

Testovat tak malé odchylky nemá smysl. Rozdíl tam bude naprosto zanedbatelný a hluboko pod chybou měření.

Pominu-li neúměrnou časovou náročnost měření, tak zde jsou ještě technické problémy:
- pokud si dobře pamatuji jedno vaše srovnávací video, tak váš imitátor nedržel frekvenci naprosto přesně. Imitátor nemá měření kmitočtu a tak je nutné se spolehnout na údaje detektorů, kde též každý ukazoval něco trochu jiného.
- váš imitátor nemá stabilizaci výkonu a nemáš zaručeno, že vysílací výkon je po přeladění stále stejný
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
ragamix
Expert


Založen: 25.10.2006
Příspěvky: 1873
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: so červen 02, 2012 8:24 am    Předmět: Citovat

msp_x napsal:
- pokud si dobře pamatuji jedno vaše srovnávací video, tak váš imitátor nedržel frekvenci naprosto přesně. Imitátor nemá měření kmitočtu a tak je nutné se spolehnout na údaje detektorů, kde též každý ukazoval něco trochu jiného.

nebude tu este problem aj s tym ze detektory s horn antenami spracovavaju signal v blokoch a nevedia celkom presne urcit frekvenciu?

inak ale skusit ine frekvencie v ramci detekovaneho rozsahu by nemuselo byt zly napad. citlivost detektorov nemusi byt linearna. ale to by vazne bolo treba obetovat par dni dovolenky..
_________________
| www.bezpokut.sk | STINGER je legálny, radarové detektory nie!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
MrVideazprovozu
Pozorovatel


Založen: 17.11.2011
Příspěvky: 52

PříspěvekZaslal: so červen 02, 2012 8:57 am    Předmět: Citovat

Alespon jednou jsme se s Ragamixem na necem shodli, opravu neni to zly napad zkusit par frekvenci jak budou detektory reagovat...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
AntiRadary.cz
Expert


Založen: 24.10.2006
Příspěvky: 1459
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: so červen 02, 2012 10:54 am    Předmět: Citovat

msp_x napsal:
http://mapy.cz/s/41sR - slo by pouzit
http://mapy.cz/s/41t0 - neni zobrazeno
http://mapy.cz/s/41t3 - kopcovite
Pěkná rovinka s malým provozem je zde http://mapy.cz/s/41se - vypada pekne
1. je trochu z ruky, ale ne natolik, aby se nedala použít
2. se tam asi brzo podívám, byť to také není nejblíž
3. to je škoda, tohle se mi líbilo nejvíc
4. na opačném konci Prahy, na rychlé testování nepoužitelné

Včera jsem jel ulici U Továren http://www.mapy.cz/s/426w a je to krásna rovinka bez převýšení, akorát je tam celkem provoz, což ovšem nemusí platit večer nebo přes víkend. Momentálně se tam něco opravuje, takže to použitelné není, ale za pár týdnu už to může být v pořádku.

Tady http://www.mapy.cz/s/426I vypadá použitelně, ale nevím, jaký je tam provoz a terén.

snail napsal:
pokud by to měl být imitátor (což asi bude), chtělo by ho pořádně odstínit (plechová deska, betonová stěna - tu asi nelze vzít s sebou :-) )ve směru příjezdu auta, aby bylo imitováno měření na odjezdu, kde se láme chleba
Pokud je dostatečně dlouhá rovinka, tak příjezd poskytne přesnější měření než odjezd, protože není zapotřebí řešit odrazy.

Robert napsal:
Každopádně na čem se bude testovat je otázka, protože když se to Gnipovi hodilo tak tvrdil že jeho CD imitátor již dávno nefunguje ... a najednou když se to hodí tak imitátor znovu přítomen tongue .
A to se technika nedá opravit? Nebo co platilo v listopadu 2011, tak to už tak bude na věčné časy?

MrVideazprovozu napsal:
Laditelny imitator zajisti antiradary.cz?
Není zapotřebí, většina Ramerů má rozsah +-30-40 MHz, ve kterém mají testované detektory prakticky konstantní citlivost, takže je postačí otestovat na 34.00 GHz.
Otestovat citlivost na na počátku a konci rozsahu lze i v místnosti, tady má Stinger DSI výhodu v 256 úrovních měření signálu, ale i 9 úrovní u Belscortu by leccos napovědělo.
_________________
--- Výhradní distributor produktů Stinger v České republice ---
http://www.antiradary.cz , http://www.antiradary.com , http://www.valentineone.cz , http://www.antilaser.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
snail
Expert


Založen: 30.10.2006
Příspěvky: 1423

PříspěvekZaslal: so červen 02, 2012 4:42 pm    Předmět: Citovat

AntiRadary.cz napsal:
snail napsal:
pokud by to měl být imitátor (což asi bude), chtělo by ho pořádně odstínit (plechová deska, betonová stěna - tu asi nelze vzít s sebou :-) )ve směru příjezdu auta, aby bylo imitováno měření na odjezdu, kde se láme chleba
Pokud je dostatečně dlouhá rovinka, tak příjezd poskytne přesnější měření než odjezd, protože není zapotřebí řešit odrazy.


Nesouhlasím, ze zkušenosti mohu tvrdit, že na příjezdu se detektory chovají více vyrovnaně než na odjezdu, kde slabý signál diskriminuje rozdíl mezi kvalitní detekcí a méně kvalitní - viz např. zde:
http://youtu.be/nZotogja2FY
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
AntiRadary.cz
Expert


Založen: 24.10.2006
Příspěvky: 1459
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: so červen 02, 2012 9:41 pm    Předmět: Citovat

snail: Naopak, detekce na příjezdu dá přesnější výsledky o absolutní citlivosti detektoru než detekce na odjezdu. Je zapotřebí si uvědomit, že na příjezdu se signál zesiluje postupně, takže i detektor se "chytá" postupně a jeho citlivost je lineárně úměrná detekční vzdálenosti. Při odjezdu je signál slabý a dlouhou dobu konstantní a poblíž zdroje pak skokovitě vzrůstá do maximální hodnoty. Rozdíl v detekční vzdálenosti pak může být velice výrazný a vůbec nemusí odpovídat skutečnému rozdílu v citlivosti.

Něco podobného se stalo při 1. pokusu o test citlivosti detektorů, kdy třeba Stinger měl víc než 2x větší detekční vzdálenost oproti 975e a STi-R+, ale nikdo přece nevěří, a taky to netvrdím, že Stinger má 2x lepší citlivost než Beltronics. Možná je tam rozdíl v citlivosti jenom pár procent ve prospěch Stingeru (nemyslím tím tu starou vykopávku, co testoval Bob) a Beltronics by zareagoval o pár desítek metrů později, ale kvůli reliéfu terénu již bohužel nedostal šanci. Proto je zapotřebí měřit detekci zepředu a na dlouhé rovné dráze bez převýšení a provozu.
_________________
--- Výhradní distributor produktů Stinger v České republice ---
http://www.antiradary.cz , http://www.antiradary.com , http://www.valentineone.cz , http://www.antilaser.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
msp_x
Expert


Založen: 10.12.2006
Příspěvky: 539
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: so červen 02, 2012 9:44 pm    Předmět: Citovat

snail napsal:
AntiRadary.cz napsal:
snail napsal:
pokud by to měl být imitátor (což asi bude), chtělo by ho pořádně odstínit (plechová deska, betonová stěna - tu asi nelze vzít s sebou :-) )ve směru příjezdu auta, aby bylo imitováno měření na odjezdu, kde se láme chleba
Pokud je dostatečně dlouhá rovinka, tak příjezd poskytne přesnější měření než odjezd, protože není zapotřebí řešit odrazy.


Nesouhlasím, ze zkušenosti mohu tvrdit, že na příjezdu se detektory chovají více vyrovnaně než na odjezdu, kde slabý signál diskriminuje rozdíl mezi kvalitní detekcí a méně kvalitní - viz např. zde:
http://youtu.be/nZotogja2FY

Spíše bych řekl, že při měření na odjezdu se více projeví další faktory jako směrová charakteristika antény apod.
A protože směrovou charakteristiku si změříme těžko, tak se snažíme změřit citlivost v přímém směru v místě s minimem odrazů.

MrVideazprovozu napsal:
Alespon jednou jsme se s Ragamixem na necem shodli, opravu neni to zly napad zkusit par frekvenci jak budou detektory reagovat...

Je krásné, že jste se shodli, ale pořád stejně mi není jasné, jak to chcete bez vhodného vybavení změřit.

AntiRadary.cz napsal:
msp_x napsal:

Pěkná rovinka s malým provozem je zde http://mapy.cz/s/41se - vypada pekne

4. na opačném konci Prahy, na rychlé testování nepoužitelné

Daleko, ale musím říct, že jinak ideální. Rovné, minimální provoz (i v pátek v podvečer), dobré možnosti otáčení.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
KlokanXM
Člen klubu


Založen: 26.10.2006
Příspěvky: 223

PříspěvekZaslal: so červen 02, 2012 9:51 pm    Předmět: Citovat

http://mapy.cz/s/42n2

průmyslová čtvrť, o víkendech by měl být klid, minimum odrazů.
_________________
Bel 965CZ (Service required - SelfCal 4 ---- čest jeho památce, bojoval statečně)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
AntiRadary.cz
Expert


Založen: 24.10.2006
Příspěvky: 1459
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: so červen 02, 2012 9:56 pm    Předmět: Citovat

msp_x napsal:
Daleko, ale musím říct, že jinak ideální. Rovné, minimální provoz (i v pátek v podvečer), dobré možnosti otáčení.
Ale 800 m bude na Stinger trochu málo. Mr. Green

KlokanXM:
KlokanXM napsal:
Tiskařská
AntiRadary.cz napsal:
A kde myslíte, že se ten test dělal? Wink Na Teplárenské, ale bohužel jak Teplárenská, tak Tiskařská nevyhovují z důvodu celkem velkého převýšení, které zkresluje konečné výsledky.

_________________
--- Výhradní distributor produktů Stinger v České republice ---
http://www.antiradary.cz , http://www.antiradary.com , http://www.valentineone.cz , http://www.antilaser.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
msp_x
Expert


Založen: 10.12.2006
Příspěvky: 539
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: so červen 02, 2012 9:57 pm    Předmět: Citovat

AntiRadary.cz napsal:
snail: Naopak, detekce na příjezdu dá přesnější výsledky o absolutní citlivosti detektoru než detekce na odjezdu. Je zapotřebí si uvědomit, že na příjezdu se signál zesiluje postupně, takže i detektor se "chytá" postupně a jeho citlivost je lineárně úměrná detekční vzdálenosti. Při odjezdu je signál slabý a dlouhou dobu konstantní a poblíž zdroje pak skokovitě vzrůstá do maximální hodnoty. Rozdíl v detekční vzdálenosti pak může být velice výrazný a vůbec nemusí odpovídat skutečnému rozdílu v citlivosti.

Něco podobného se stalo při 1. pokusu o test citlivosti detektorů, kdy třeba Stinger měl víc než 2x větší detekční vzdálenost oproti 975e a STi-R+, ale nikdo přece nevěří, a taky to netvrdím, že Stinger má 2x lepší citlivost než Beltronics. Možná je tam rozdíl v citlivosti jenom pár procent ve prospěch Stingeru (nemyslím tím tu starou vykopávku, co testoval Bob) a Beltronics by zareagoval o pár desítek metrů později, ale kvůli reliéfu terénu již bohužel nedostal šanci. Proto je zapotřebí měřit detekci zepředu a na dlouhé rovné dráze bez převýšení a provozu.


Souhlas. Jen bych vynechal to slovo lineární v prvním odstavci.


KlokanXM napsal:
http://mapy.cz/s/42n2
průmyslová čtvrť, o víkendech by měl být klid, minimum odrazů.

Někdo nečte celé vlákno, Plho Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
AntiRadary.cz
Expert


Založen: 24.10.2006
Příspěvky: 1459
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: so červen 02, 2012 10:13 pm    Předmět: Citovat

msp_x napsal:
Souhlas. Jen bych vynechal to slovo lineární v prvním odstavci.
Tak myslel jsem to tak, že na příjezdu se síla signálu se postupně a relativně rovnoměrně zvyšuje, když to na odjezdu je to skokovité a dost nepředvídatelné.
offtopic Dnes by se mi někdo tahle technicky vzdělaný hodil, protože jsem se půl dne snažil pochopit Mooreův a Mealyho automat a rozdíl mezi nimi, dokud jsem konečně nenatrefil na www.fd.cvut.cz/personal/xfabera/HNS/prednasky/automaty.ppt Idea
_________________
--- Výhradní distributor produktů Stinger v České republice ---
http://www.antiradary.cz , http://www.antiradary.com , http://www.valentineone.cz , http://www.antilaser.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra -> Obecná diskuze Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com