|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
MrVideazprovozu Pozorovatel
Založen: 17.11.2011 Příspěvky: 52
|
Zaslal: pá červen 01, 2012 8:38 pm Předmět: |
|
|
Laditelny imitator zajisti antiradary.cz? |
|
Návrat nahoru |
|
|
LebedaXM Člen klubu
Založen: 23.6.2011 Příspěvky: 159 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá červen 01, 2012 9:31 pm Předmět: |
|
|
Šmarjá děláte to to moc složitý. Líbeznický nový obchvat je osvědčený a imitátor v kufříku položený u zábradlí na mostě taky. Takhle jsme už párkrát testovali a taky to šlo. _________________ Escort Qi45 Euro CZ.
Tom Tom POI.
černá almara ADR 2000 |
|
Návrat nahoru |
|
|
msp_x Expert
Založen: 10.12.2006 Příspěvky: 539 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá červen 01, 2012 10:46 pm Předmět: |
|
|
snail napsal: | pokud by to měl být imitátor (což asi bude), chtělo by ho pořádně odstínit (plechová deska, betonová stěna - tu asi nelze vzít s sebou :-) )ve směru příjezdu auta, aby bylo imitováno měření na odjezdu, kde se láme chleba |
Měření na odjezdu ale není nic jiného, než měření částečně odraženého signálu, tedy signálu se značně intenzitou. To samé lze udělat i zvětšením vzdálenosti.
Robert napsal: | To naš imitátor splňuje - testy na odjezdu jsou více než realistické. |
A není to pro praktické testy u vašeho imitátoru trochu nutnost? Vysílací výkon je u něj přeci jen vyšší.
MrVideazprovozu napsal: | Laditelny imitator zajisti antiradary.cz? |
Prosil bych o vysvětlení, proč je k uvedeným testům zapotřebí, aby byl imitátor laditelný.
Hodil by se spíš imitátor s možností nastavení vysílacího výkonu, ale to nemá ani ten váš.
LebedaXM napsal: | Šmarjá děláte to to moc složitý. Líbeznický nový obchvat je osvědčený a imitátor v kufříku položený u zábradlí na mostě taky. Takhle jsme už párkrát testovali a taky to šlo. |
Taky možnost. Jen to už není tak po ruce |
|
Návrat nahoru |
|
|
MrVideazprovozu Pozorovatel
Založen: 17.11.2011 Příspěvky: 52
|
Zaslal: so červen 02, 2012 7:47 am Předmět: |
|
|
msp_x napsal: | MrVideazprovozu napsal: | Laditelny imitator zajisti antiradary.cz? |
Prosil bych o vysvětlení, proč je k uvedeným testům zapotřebí, aby byl imitátor laditelný.
Hodil by se spíš imitátor s možností nastavení vysílacího výkonu, ale to nemá ani ten váš. |
Velice jednoduché, udělat více průjezdů s různou frekvencí - zvolil bych jen 34.00 - jelikož 34.30 umí zvládnout i podprůměrný detektor), tak jak běžně kolísá ramer při měření
Tedy následující testování:
1)33,94
2)33,96
3)33,98
4)34,00
5)34,02
6)34,04
7)34,06 |
|
Návrat nahoru |
|
|
msp_x Expert
Založen: 10.12.2006 Příspěvky: 539 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so červen 02, 2012 7:54 am Předmět: |
|
|
MrVideazprovozu napsal: | msp_x napsal: | MrVideazprovozu napsal: | Laditelny imitator zajisti antiradary.cz? |
Prosil bych o vysvětlení, proč je k uvedeným testům zapotřebí, aby byl imitátor laditelný.
Hodil by se spíš imitátor s možností nastavení vysílacího výkonu, ale to nemá ani ten váš. |
Velice jednoduché, udělat více průjezdů s různou frekvencí - zvolil bych jen 34.00 - jelikož 34.30 umí zvládnout i podprůměrný detektor), tak jak běžně kolísá ramer při měření
Tedy následující testování:
1)33,94
2)33,96
3)33,98
4)34,00
5)34,02
6)34,04
7)34,06 |
Testovat tak malé odchylky nemá smysl. Rozdíl tam bude naprosto zanedbatelný a hluboko pod chybou měření.
Pominu-li neúměrnou časovou náročnost měření, tak zde jsou ještě technické problémy:
- pokud si dobře pamatuji jedno vaše srovnávací video, tak váš imitátor nedržel frekvenci naprosto přesně. Imitátor nemá měření kmitočtu a tak je nutné se spolehnout na údaje detektorů, kde též každý ukazoval něco trochu jiného.
- váš imitátor nemá stabilizaci výkonu a nemáš zaručeno, že vysílací výkon je po přeladění stále stejný |
|
Návrat nahoru |
|
|
ragamix Expert
Založen: 25.10.2006 Příspěvky: 1873 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: so červen 02, 2012 8:24 am Předmět: |
|
|
msp_x napsal: | - pokud si dobře pamatuji jedno vaše srovnávací video, tak váš imitátor nedržel frekvenci naprosto přesně. Imitátor nemá měření kmitočtu a tak je nutné se spolehnout na údaje detektorů, kde též každý ukazoval něco trochu jiného. |
nebude tu este problem aj s tym ze detektory s horn antenami spracovavaju signal v blokoch a nevedia celkom presne urcit frekvenciu?
inak ale skusit ine frekvencie v ramci detekovaneho rozsahu by nemuselo byt zly napad. citlivost detektorov nemusi byt linearna. ale to by vazne bolo treba obetovat par dni dovolenky.. _________________ | www.bezpokut.sk | STINGER je legálny, radarové detektory nie! |
|
Návrat nahoru |
|
|
MrVideazprovozu Pozorovatel
Založen: 17.11.2011 Příspěvky: 52
|
Zaslal: so červen 02, 2012 8:57 am Předmět: |
|
|
Alespon jednou jsme se s Ragamixem na necem shodli, opravu neni to zly napad zkusit par frekvenci jak budou detektory reagovat... |
|
Návrat nahoru |
|
|
AntiRadary.cz Expert
Založen: 24.10.2006 Příspěvky: 1459 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so červen 02, 2012 10:54 am Předmět: |
|
|
1. je trochu z ruky, ale ne natolik, aby se nedala použít
2. se tam asi brzo podívám, byť to také není nejblíž
3. to je škoda, tohle se mi líbilo nejvíc
4. na opačném konci Prahy, na rychlé testování nepoužitelné
Včera jsem jel ulici U Továren http://www.mapy.cz/s/426w a je to krásna rovinka bez převýšení, akorát je tam celkem provoz, což ovšem nemusí platit večer nebo přes víkend. Momentálně se tam něco opravuje, takže to použitelné není, ale za pár týdnu už to může být v pořádku.
Tady http://www.mapy.cz/s/426I vypadá použitelně, ale nevím, jaký je tam provoz a terén.
snail napsal: | pokud by to měl být imitátor (což asi bude), chtělo by ho pořádně odstínit (plechová deska, betonová stěna - tu asi nelze vzít s sebou :-) )ve směru příjezdu auta, aby bylo imitováno měření na odjezdu, kde se láme chleba | Pokud je dostatečně dlouhá rovinka, tak příjezd poskytne přesnější měření než odjezd, protože není zapotřebí řešit odrazy.
Robert napsal: | Každopádně na čem se bude testovat je otázka, protože když se to Gnipovi hodilo tak tvrdil že jeho CD imitátor již dávno nefunguje ... a najednou když se to hodí tak imitátor znovu přítomen . | A to se technika nedá opravit? Nebo co platilo v listopadu 2011, tak to už tak bude na věčné časy?
MrVideazprovozu napsal: | Laditelny imitator zajisti antiradary.cz? | Není zapotřebí, většina Ramerů má rozsah +-30-40 MHz, ve kterém mají testované detektory prakticky konstantní citlivost, takže je postačí otestovat na 34.00 GHz.
Otestovat citlivost na na počátku a konci rozsahu lze i v místnosti, tady má Stinger DSI výhodu v 256 úrovních měření signálu, ale i 9 úrovní u Belscortu by leccos napovědělo. _________________ --- Výhradní distributor produktů Stinger v České republice ---
http://www.antiradary.cz , http://www.antiradary.com , http://www.valentineone.cz , http://www.antilaser.net |
|
Návrat nahoru |
|
|
snail Expert
Založen: 30.10.2006 Příspěvky: 1423
|
Zaslal: so červen 02, 2012 4:42 pm Předmět: |
|
|
AntiRadary.cz napsal: | snail napsal: | pokud by to měl být imitátor (což asi bude), chtělo by ho pořádně odstínit (plechová deska, betonová stěna - tu asi nelze vzít s sebou :-) )ve směru příjezdu auta, aby bylo imitováno měření na odjezdu, kde se láme chleba | Pokud je dostatečně dlouhá rovinka, tak příjezd poskytne přesnější měření než odjezd, protože není zapotřebí řešit odrazy.
|
Nesouhlasím, ze zkušenosti mohu tvrdit, že na příjezdu se detektory chovají více vyrovnaně než na odjezdu, kde slabý signál diskriminuje rozdíl mezi kvalitní detekcí a méně kvalitní - viz např. zde:
http://youtu.be/nZotogja2FY |
|
Návrat nahoru |
|
|
AntiRadary.cz Expert
Založen: 24.10.2006 Příspěvky: 1459 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so červen 02, 2012 9:41 pm Předmět: |
|
|
snail: Naopak, detekce na příjezdu dá přesnější výsledky o absolutní citlivosti detektoru než detekce na odjezdu. Je zapotřebí si uvědomit, že na příjezdu se signál zesiluje postupně, takže i detektor se "chytá" postupně a jeho citlivost je lineárně úměrná detekční vzdálenosti. Při odjezdu je signál slabý a dlouhou dobu konstantní a poblíž zdroje pak skokovitě vzrůstá do maximální hodnoty. Rozdíl v detekční vzdálenosti pak může být velice výrazný a vůbec nemusí odpovídat skutečnému rozdílu v citlivosti.
Něco podobného se stalo při 1. pokusu o test citlivosti detektorů, kdy třeba Stinger měl víc než 2x větší detekční vzdálenost oproti 975e a STi-R+, ale nikdo přece nevěří, a taky to netvrdím, že Stinger má 2x lepší citlivost než Beltronics. Možná je tam rozdíl v citlivosti jenom pár procent ve prospěch Stingeru (nemyslím tím tu starou vykopávku, co testoval Bob) a Beltronics by zareagoval o pár desítek metrů později, ale kvůli reliéfu terénu již bohužel nedostal šanci. Proto je zapotřebí měřit detekci zepředu a na dlouhé rovné dráze bez převýšení a provozu. _________________ --- Výhradní distributor produktů Stinger v České republice ---
http://www.antiradary.cz , http://www.antiradary.com , http://www.valentineone.cz , http://www.antilaser.net |
|
Návrat nahoru |
|
|
msp_x Expert
Založen: 10.12.2006 Příspěvky: 539 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so červen 02, 2012 9:44 pm Předmět: |
|
|
snail napsal: | AntiRadary.cz napsal: | snail napsal: | pokud by to měl být imitátor (což asi bude), chtělo by ho pořádně odstínit (plechová deska, betonová stěna - tu asi nelze vzít s sebou :-) )ve směru příjezdu auta, aby bylo imitováno měření na odjezdu, kde se láme chleba | Pokud je dostatečně dlouhá rovinka, tak příjezd poskytne přesnější měření než odjezd, protože není zapotřebí řešit odrazy.
|
Nesouhlasím, ze zkušenosti mohu tvrdit, že na příjezdu se detektory chovají více vyrovnaně než na odjezdu, kde slabý signál diskriminuje rozdíl mezi kvalitní detekcí a méně kvalitní - viz např. zde:
http://youtu.be/nZotogja2FY |
Spíše bych řekl, že při měření na odjezdu se více projeví další faktory jako směrová charakteristika antény apod.
A protože směrovou charakteristiku si změříme těžko, tak se snažíme změřit citlivost v přímém směru v místě s minimem odrazů.
MrVideazprovozu napsal: | Alespon jednou jsme se s Ragamixem na necem shodli, opravu neni to zly napad zkusit par frekvenci jak budou detektory reagovat... |
Je krásné, že jste se shodli, ale pořád stejně mi není jasné, jak to chcete bez vhodného vybavení změřit.
AntiRadary.cz napsal: |
4. na opačném konci Prahy, na rychlé testování nepoužitelné
|
Daleko, ale musím říct, že jinak ideální. Rovné, minimální provoz (i v pátek v podvečer), dobré možnosti otáčení. |
|
Návrat nahoru |
|
|
KlokanXM Člen klubu
Založen: 26.10.2006 Příspěvky: 223
|
Zaslal: so červen 02, 2012 9:51 pm Předmět: |
|
|
http://mapy.cz/s/42n2
průmyslová čtvrť, o víkendech by měl být klid, minimum odrazů. _________________ Bel 965CZ (Service required - SelfCal 4 ---- čest jeho památce, bojoval statečně) |
|
Návrat nahoru |
|
|
AntiRadary.cz Expert
Založen: 24.10.2006 Příspěvky: 1459 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so červen 02, 2012 9:56 pm Předmět: |
|
|
msp_x napsal: | Daleko, ale musím říct, že jinak ideální. Rovné, minimální provoz (i v pátek v podvečer), dobré možnosti otáčení. | Ale 800 m bude na Stinger trochu málo.
KlokanXM: KlokanXM napsal: | Tiskařská |
AntiRadary.cz napsal: | A kde myslíte, že se ten test dělal? Na Teplárenské, ale bohužel jak Teplárenská, tak Tiskařská nevyhovují z důvodu celkem velkého převýšení, které zkresluje konečné výsledky. |
_________________ --- Výhradní distributor produktů Stinger v České republice ---
http://www.antiradary.cz , http://www.antiradary.com , http://www.valentineone.cz , http://www.antilaser.net |
|
Návrat nahoru |
|
|
msp_x Expert
Založen: 10.12.2006 Příspěvky: 539 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so červen 02, 2012 9:57 pm Předmět: |
|
|
AntiRadary.cz napsal: | snail: Naopak, detekce na příjezdu dá přesnější výsledky o absolutní citlivosti detektoru než detekce na odjezdu. Je zapotřebí si uvědomit, že na příjezdu se signál zesiluje postupně, takže i detektor se "chytá" postupně a jeho citlivost je lineárně úměrná detekční vzdálenosti. Při odjezdu je signál slabý a dlouhou dobu konstantní a poblíž zdroje pak skokovitě vzrůstá do maximální hodnoty. Rozdíl v detekční vzdálenosti pak může být velice výrazný a vůbec nemusí odpovídat skutečnému rozdílu v citlivosti.
Něco podobného se stalo při 1. pokusu o test citlivosti detektorů, kdy třeba Stinger měl víc než 2x větší detekční vzdálenost oproti 975e a STi-R+, ale nikdo přece nevěří, a taky to netvrdím, že Stinger má 2x lepší citlivost než Beltronics. Možná je tam rozdíl v citlivosti jenom pár procent ve prospěch Stingeru (nemyslím tím tu starou vykopávku, co testoval Bob) a Beltronics by zareagoval o pár desítek metrů později, ale kvůli reliéfu terénu již bohužel nedostal šanci. Proto je zapotřebí měřit detekci zepředu a na dlouhé rovné dráze bez převýšení a provozu. |
Souhlas. Jen bych vynechal to slovo lineární v prvním odstavci.
KlokanXM napsal: | http://mapy.cz/s/42n2
průmyslová čtvrť, o víkendech by měl být klid, minimum odrazů. |
Někdo nečte celé vlákno, Plho |
|
Návrat nahoru |
|
|
AntiRadary.cz Expert
Založen: 24.10.2006 Příspěvky: 1459 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|