Obsah fóra

 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Test detektorů V1, Target Euro 550 a Escort 8500 X50
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra -> Obecná diskuze
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Josef
Anonymní





PříspěvekZaslal: čt únor 15, 2007 1:18 pm    Předmět: Test detektorů V1, Target Euro 550 a Escort 8500 X50 Citovat

Test citlivosti detektorů jsem provedl na Evropské ul , Praha 6, na pevném radaru 33.99 GHz a následně na radaru ve vozidle PČR 34.05Ghz na Střešovické ulici. Ve Střešovické jsem již testoval pouze V1 na příjezdu a Target 550 oba směry, vzhledem k malé citlivosti Escort 8500 nebyl tento detektor testován.

Target po celou dobu cesty Pankrác - magistrála kolem Hl. nádraží - Praha 6 neměl žádný falešný poplach, Escort 8500 měl 2 poměrně výrazné a V1 měl 2 velmi krátké.

Target je poměrně odolný na falešné poplachy, rozhodně se nedá v tomto srovnat s Bel 945CZ, ale citlivost je velmi podobná. Je velmi odolný i na telefonování bez handsfree, alespoň v síti O2. V1 má mnohem menší odolnost na falešné poplachy v porovnání s Targetem.
Target s V1 nemůže opravdu soupeřit v detekci radarů. Na všech testovaných místech (Evropská, Střešovická, Patočkova a Zlíchovský tunel) jej V1 poráží, na Evropské je to opravdu o hodně. Jsou místa, kde takový rozdíl nebude, ale odhaduji že v 75% bude vítězit poměrně výrazně V1.

Každopádně se Target Euro 550 jeví jako výborný detektor prakticky bez falešných poplachů s velmi dobrou citlivostí a v současné době za podobnou cenu nelze lepšího koupit. Escort 8500 X50 naopak propadl v testování a tento detektor je u nás nepoužitelný, detekce na odjezdu je vždy na úrovni radaru resp. až kousek za ním a to bylo ověřeno i v Patočkově ulici na měřící ceduli 34.3 GHz. I detekce na příjezdu je velmi slabá. Zde by asi pomohlo Ka Narrow, ale to z výrobce asi nevyrazíme.

Na obrázku jsou uvedeny vzdálenosti detekce radaru levá strana/pravá strana analogicky k bodům na obrázku. Detektory Target a V1 byly umístěny na sl. cloně, detektor Escort byl na dolní části předního skla, vše v horizontální poloze. Vertikální jsem netestoval z důvodu, že tuto polohu používá výrazně méně lidí.

Nejprve ulice Evropská.



Nyní ulice Střešovická.

Návrat nahoru
x2005
Expert


Založen: 25.10.2006
Příspěvky: 1898
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt únor 15, 2007 1:45 pm    Předmět: Citovat

Je zajímavé, že na příjezdu k stacionáru Evropská Target tak propadá. Ale třeba na Střešovické je detekce dost vyrovnaná. 965CZ je na příjezdu Evropská většinou výrazně lepší než Target, ale 965CZ propadne "na falešném odjezdu".

Viz dříve

_________________
Kancelář pro uvádění bájných příběhů na pravou míru.....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
x2005
Expert


Založen: 25.10.2006
Příspěvky: 1898
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt únor 15, 2007 1:47 pm    Předmět: Citovat

Já už rx65 / X50 vůbec netestuji. Myslím, že pro ČR/SR je to prokázaný propadák, tak je skoro škoda času se s tím zabývat. Snad jedině Bel STi jako alternativu pro Švýcarsko/Rakousko/Německo, kde na Multanova 34,3 bude pravděpodobně fungovat dobře.
_________________
Kancelář pro uvádění bájných příběhů na pravou míru.....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
gebič
Anonymní





PříspěvekZaslal: čt únor 15, 2007 4:59 pm    Předmět: Citovat

Podle me zalezi na odrazech, kdyz budou hajzlove stat a vysilat nekam kde se to neodrazi, jsme podle meho z kazdym detektorem v riti... Sad. Ale nerekl bych ze 240m pro Target je propadak, rekl bych ze je to az moc dostacujici... Smile. Podle me zalezi na odrazu, ale V1 kdyz koukam na ty obrazky ma tak 2x vetsi citlivost, to je tim chlazenim co jsi udelal Josefe, nebo to takhle ma normalne?? Smile. Kazdopadne se furt rozhodji mezi Bel 995 CZ a Targetem, ale cim dale vice, tedy uz jsem skoro presvedcen, ze si necham Targeta... Tak snad neudelam chybu... Cool
Návrat nahoru
Robert
Expert


Založen: 25.10.2006
Příspěvky: 1244
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt únor 15, 2007 7:38 pm    Předmět: Citovat

Na Evropské je s V1 skutečně radost jet...

Josef: Pokud mᚠzájem, mám na pujčení i BEL STI, ale nemyslim si, že bude o moc lepší než X50ka... Respektive bude, ale neumim si představit, že by s STI někdo zvás byl ochotnej jezdit, jako s jediným detektorem Mr. Green

Jinak díky za testy, vždycky mám radost když se objěví novej věcnej příspěvek.
_________________
- www.antiradary.net www.beltronics.info www.escort-radar.cz a www.anti-laser.cz -
- Výhradní dovozce BELTRONICS, ESCORT a ANTiLASER do ČR -
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Josef
Anonymní





PříspěvekZaslal: čt únor 15, 2007 10:00 pm    Předmět: Citovat

gebič napsal:
Podle me zalezi na odrazech, kdyz budou hajzlove stat a vysilat nekam kde se to neodrazi, jsme podle meho z kazdym detektorem v riti... Sad. Ale nerekl bych ze 240m pro Target je propadak, rekl bych ze je to az moc dostacujici... Smile. Podle me zalezi na odrazu, ale V1 kdyz koukam na ty obrazky ma tak 2x vetsi citlivost, to je tim chlazenim co jsi udelal Josefe, nebo to takhle ma normalne?? Smile. Kazdopadne se furt rozhodji mezi Bel 995 CZ a Targetem, ale cim dale vice, tedy uz jsem skoro presvedcen, ze si necham Targeta... Tak snad neudelam chybu... Cool


Jsou místa, kde je poměrně malý odraz a i ten je detekovatelný - viz např. Patočkova ul., kde policajti stávají schovaný v proluce mezi živým protem a měří auta přijíždějící od Vypichu. Zde je detekce na odjezdu i u V1 cca 50m, ovšem paprsek míří na druhou stranu a odražený signal nemá skoro šanci se dostat na druhou stranu vozovky než se měří, ale to nevadí, protože tady nebezpečí nehrozí. Ještě se zaměřím na ty Modřany, protože to je jediné místo, které V1 jednou nedetekoval a stále to přikládám špatné instalaci spínaného zdroje na chlazení V1.

To dnešní měření je běžná detekce, chlazení bylo prakticky nefunkční, protože jsem měl detektor při testování Targetu vypnutý a zapnul jsem jej až před testovacím průjezdem kolem radaru.

Myslím, že Target je nyní asi nejlepší volba, do 995CZ bych já nešel.


Naposledy upravil Josef dne čt únor 15, 2007 10:12 pm, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Josef
Anonymní





PříspěvekZaslal: čt únor 15, 2007 10:01 pm    Předmět: Citovat

Robert napsal:
Na Evropské je s V1 skutečně radost jet...

Josef: Pokud mᚠzájem, mám na pujčení i BEL STI, ale nemyslim si, že bude o moc lepší než X50ka... Respektive bude, ale neumim si představit, že by s STI někdo zvás byl ochotnej jezdit, jako s jediným detektorem Mr. Green

Jinak díky za testy, vždycky mám radost když se objěví novej věcnej příspěvek.


STi jsem viděl v akci a Target ho na odjezdu v pohodě převálcuje, takže testování nemá smysl, každopádně díky za nabídku.
Návrat nahoru
Josef
Anonymní





PříspěvekZaslal: čt únor 15, 2007 10:56 pm    Předmět: Citovat

Přiznám se, že jsem netušil, že X50 je tak slabá. V USA je to brán jako jeden z nejcitlivějších detektorů a říkají, že je mírně slabší než V1, ale u nás s V1 (s vypnutým Euro mode) se to nedá srovnávat. Mám pocit, že X50 je na tom mizerně na 34 GHz. Na 34.3GHz to je lepší, nicméně ve srovnání s Targetem je to až o 30% horší detekce (záleží na místě), odjezd je nulový. Každopádně, je to detektor na úrovni Quintezz 7500, ale má menší rušení a samozřejmě lepší funkce.
Návrat nahoru
AntiRadary.cz
Expert


Založen: 24.10.2006
Příspěvky: 1459
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt únor 15, 2007 11:25 pm    Předmět: Citovat

Je obecne znamy fakt a presvedcil jsem se o tom uz hodnekrat, ze ruzne marketingove "kydy" ohledne x-krat rychlejsiho procesu, novych zakaznickych obvodu XYZ a n-generace digitalniho zpracovani signalu je nanic a nejucinnejsi je jednoduche vyladeni detektoru na nekolik malo frekvenci konkretnich radaru, tzv. Ka narrow, coz je pravy zaklad vsech uspechu V1, 975/965/995CZ a Target 550 apricinou neuspechu 995USA, RX65, STi, Escort X50 a pod.

Apropo, detektory s Ka wide nemusi byt spatne jenom proto, ze skenuji sirsi pasmo, ale malo kdo vi, ze samotne skenovani probiha pres nekolik podpasem (switchu), ktere se navzajem prekryvaji a KTERE MAJI CITVIVOSTNI MAXIMA NA UROVNI NEJPOUZIVANEJSICH USA RADARU, coz se ani nahodou neprekryva s frekvencemi Ramer 7M a AD9. Pokud si k tomu pripocteme casovou prodlevu pri skenovani sirsiho pasma a umele snizeni citlivosti pod 34.00 GHz kvuli odfiltrovani vlastniho vyzarovani jinych detektoru, tak se horsi detekce Rameru u 995USA, RX65, X50 a pod. jevi hned v jinem svetle.

To muze byt i odpoved na Josefovo zamysleni, proc X50 dopadla tak spatne, kdyz v USA testech vychazi celkem dobre. Proste srovnani dvou rovnocenych detektoru vyladenych na stejny radar dopadne uplne jinac, kdyz se testuje na radaru, ktery funguje na jine frekvenci a na kterou jeden detektor ma "features" a druhy nema! Idea
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Robert
Expert


Založen: 25.10.2006
Příspěvky: 1244
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá únor 16, 2007 9:55 am    Předmět: Citovat

Přesně to sem si do teď myslel, díky za potvrzení...
_________________
- www.antiradary.net www.beltronics.info www.escort-radar.cz a www.anti-laser.cz -
- Výhradní dovozce BELTRONICS, ESCORT a ANTiLASER do ČR -
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
marsal
Pozorovatel


Založen: 5.11.2006
Příspěvky: 67
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt únor 22, 2007 7:58 pm    Předmět: Skvělý test Citovat

Příští měsíc objednávám nové auto, takže mám šanci se zbavit safe glass a znovu se vrátit k detektoru. Na jedné straně se mi safe glass skvěle osvědčil (tepelná pohoda v autě a zlodějům se nepovedlo ani jednou rozbít okno !!), na druhé straně mě chytli za vysoké překročení rychlosti a unikl jsem ztrátě bodů jen se štěstím.

Jak čtu diskuse, zatím se potvrdily moje obavy u V1 z falešných poplachů a target 550 se ukázal zajímavým, jak jsem předpokládal (tím nechci říci, že jsem expert, jen tomu věnuji čas na zjišování informací)

Něco chci koupit, target 550 i V1 vypadají zajímavě, za vyzkoušení by stál i laserpro. Každopádně potřebuji něco nenápadného. ale účinného a snadno přemístitelného do jiného auta.

Josef: zkuste přemýšlet o řešení, že antiradar bude v motorovém prostoru vozidla a přes bluetooth bude komunikovat s telefonem nebo ještě lépe navigací typu TomTom. Pořád mne tohle řešení nepustilo, protože by to byla komplexní ochrana před různými typy měření stylem vše-v-jednom.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rullez
Pozorovatel


Založen: 20.11.2006
Příspěvky: 95

PříspěvekZaslal: čt únor 22, 2007 8:32 pm    Předmět: Citovat

Rozhoduju se mezi V1 a Targetem,co mi doporučíte?Jezdím všude,ale vetšinou jsem v Praze.Nebo mám ještě počkat na nějakou horkou novinku?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
AntiRadary.cz
Expert


Založen: 24.10.2006
Příspěvky: 1459
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt únor 22, 2007 11:08 pm    Předmět: Citovat

Rullez: Po Praze jedine Target, dnes jsem jel Hostivar - Motol a zpet pres ruzne trasy, tam jeden Target, nazpet druhy (testovat se musi i pri soukromych jizdach ) a ani jeden falesny poplach a to jsem jel i kolem Hlavniho nadrazi, kde jsem cca 1/2 hod. ztratil cekanim v kolone. Predpokladam, ze do mesice, dvou bude novy 965CZ, ktery nejspise taky bude "poplachoprosty", ale sotva bude vyrazne citlivejsi nez Target.

Dalsim resenim je koupit V1 a aplikovat Josefuv patent nebo vozit sebou prirucny mrazak na uschovani V1 a na kazdou cestu se pouzije cerstve zamrazeny V1. PS: Nesmejte se, vim o narusenem podivinovi ktery to takhle dela!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Josef
Anonymní





PříspěvekZaslal: čt únor 22, 2007 11:16 pm    Předmět: Citovat

No lidé jsou různí Smile

Pro Prahu jsem vymyslel HW úpravu na snížení citlivost V1 na úroveň Targetu a falešné poplachy dost zmizí i bez chlazení, ale nevím, jestli si to mám nechat patentovat Mr. Green
Návrat nahoru
AntiRadary.cz
Expert


Založen: 24.10.2006
Příspěvky: 1459
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá únor 23, 2007 8:33 am    Předmět: Citovat

Patentovat ne, ale poseptat mne! Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra -> Obecná diskuze Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com