|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Robert Expert
Založen: 25.10.2006 Příspěvky: 1244 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef Anonymní
|
Zaslal: st duben 11, 2007 8:05 pm Předmět: |
|
|
Nezdá se mi, e nová verze je citlivějí, na příjezdu byla detekce dříve, ale na odjezdu dostala nová verze od staré verze pěknej nářez
Pro porovnání odjezdu je tady jednoduché video :
http://www.youtube.com/watch?v=njG7XoKziWU |
|
Návrat nahoru |
|
|
AntiRadary.cz Expert
Založen: 24.10.2006 Příspěvky: 1459 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st duben 11, 2007 10:03 pm Předmět: |
|
|
Ja nevim, ze vas to furt bavi, vzdyt jiz bylo x-krat prokazano, ze ruzne podminky mereni mohou mit kardinalni vliv na detekcni vzdalenost, takze porovnavat dve ruzne verze detektoru tak ruzne umistene je skoro o nicem.
Kdyz jsem testoval 995 CZ vs. V1 na Opatovske, tak vitez vzdy zavisel od umisteni na konkretni clone (leva/prava) a stacilo vymenit detektory mezi sebou a vyhral to vzdy ten, ktery byl na te "spravne" clone. Absolutnim vitezem byla 975 R, ktere tento stacionar vyhovoval nejlepe.
Je uplne mozne, ze 3.861 v predni masce vozidla to nanda 3.856 rozdilem tridy stejne dobre, jako ze nova verze je oproti stare skutecne "tupejsi", ovsem to lze zjistit jenom testem v co nejpodobnejsich podminkach pro obe verze.
PS: Neni to vypad proti Josefovi nebo jinym prispevatelum, ale zitra budu mit zase x telefonatu, jestli je nova verze o tolik horsi jako stara a kolik m to dela na radaru a pod. atd., t.j. teoretickych kecu na 1/2 hod. od naprostych zacatecniku, pro ktere by i RX65 USA bylo naproste zjeveni a ideal detektoru, ale protoze si nahodou prectou takovou informaci, tak v tom budou mit naprosty zmatek a pocit, ze V1 je detektor s velkym handikepem.
PSS: Tohle neni jenom sucha teorie nebo strach o ksefty, sam se divim, jak rychle se rozsirily informace o nachylnosti V1 na falesne poplachy a jak casto toto lidem vadi pri konecnem rozhodovani pri vyberu detektoru. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef Anonymní
|
Zaslal: čt duben 12, 2007 12:16 am Předmět: |
|
|
Můj test předpokládá stejnou citlivost obou detektorů (co ověřil i x2005) a tak je test zaměřen na umístění detektoru vně auta a jeho porovnání s detektorem uvnitř. Jednoznačně se prokázalo, e nová verze má naprosté minimum falených poplachů a e lze provozovat detektor i mimo vnitřek auta. Citlivost je závislá na příli mnoho faktorech, aby se dalo jednoznačně řici, které umístění detektoru je nejlepí.
Důleitějí je zjitění, e V1 je dnes na naem trhu kvalitním a jedním z nejcitlivějích detektorů, kterému před mými testy a testy kolegů nikdo nevěřil. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Robert Expert
Založen: 25.10.2006 Příspěvky: 1244 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt duben 12, 2007 11:53 pm Předmět: |
|
|
Musím s Vámi oběma souhlasit. Skoro přemýlím, jestli si do auta nepřidám dalí antiradar. Po 975ce pod přední RZ a V1/T550 na přísavkách vedle zrcátka, by to byl V1 taky někde pod RZ. To u by pak byla opravdu prakticky 100% ochrana... Jen ten randál v případě radaru by byl nářez... _________________ - www.antiradary.net www.beltronics.info www.escort-radar.cz a www.anti-laser.cz -
- Výhradní dovozce BELTRONICS, ESCORT a ANTiLASER do ČR - |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|