Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
kingo12 Nováček
Založen: 3.6.2007 Příspěvky: 25
|
Zaslal: út listopad 20, 2007 7:36 pm Předmět: Slaba detekcia V1 dialnica D2 radar v Audi S4 |
|
|
Dnes som isiel za BA do Brna a spat cestou tam stal radar na odpocivadle Malacky a detekcia bola uplne mizerna nebyt toho ze tam casto meravaju a tym padom predpokladm ze tam su tak ma maju isiel som cca 160 a V1 zapipal tak na 1 sekundu (cely usek nie len pred radarom) takze cca 50m. Premavka bola slaba takze to pripusujem aj tomu. Naspat som sa vracal o hodinu v protismere uz neboli tak som ocakaval ze budu zase v mojom smere. Boli ale detekcia totozna.
V Brne som stretol isiel okolo odstaveneho auta MP so zapnutm ramerom a V1 pekne pipala v kazdom smere cca 200m. Takze by mala byt v poriadku.
Cim to moze ta slaba detekcia na D2? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Eversober Expert
Založen: 5.6.2007 Příspěvky: 1711 Bydliště: Praha a okolí
|
Zaslal: út listopad 20, 2007 8:00 pm Předmět: |
|
|
No, důvodů můe být několik: excelentní vyladění parametrů Rameru, výborné odstínění nebo nasměrování radarové hlavy, problém V1 s detekcí této frekvence...  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
shwaara Expert

Založen: 16.2.2007 Příspěvky: 1529 Bydliště: adresa místa trvalého pobytu na území České republiky
|
Zaslal: út listopad 20, 2007 8:07 pm Předmět: |
|
|
řidič BOB napsal: | No, důvodů můe být několik: excelentní vyladění parametrů Rameru, výborné odstínění nebo nasměrování radarové hlavy, problém V1 s detekcí této frekvence...  |
d) jiny problem
e) od kazdeho trochu :-)
.... to jen pro uplnost  _________________ Vše, co píšu, jsou výmysly, které se nezakládají na pravdě. Vymýšlím si, abych byl zajímavější.
Výbava od www.antiradary.net
Jsem radarově senzitivní  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Eversober Expert
Založen: 5.6.2007 Příspěvky: 1711 Bydliště: Praha a okolí
|
Zaslal: út listopad 20, 2007 8:25 pm Předmět: |
|
|
shwaara napsal: | řidič BOB napsal: | No, důvodů můe být několik: excelentní vyladění parametrů Rameru, výborné odstínění nebo nasměrování radarové hlavy, problém V1 s detekcí této frekvence...  |
d) jiny problem
e) od kazdeho trochu :-)
.... to jen pro uplnost  |
jasně
Osobně si myslím, e správně je za e)  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
snail Expert

Založen: 30.10.2006 Příspěvky: 1423
|
Zaslal: út listopad 20, 2007 11:38 pm Předmět: |
|
|
Horizontál či vertikál? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
shwaara Expert

Založen: 16.2.2007 Příspěvky: 1529 Bydliště: adresa místa trvalého pobytu na území České republiky
|
Zaslal: út listopad 20, 2007 11:39 pm Předmět: |
|
|
snail napsal: | Horizontál či vertikál? |
To je bludny kruh, pac kdyz napise vertikal, odpoved bude, ze meli radar na horizontal a kdyz rekne horizontal, tak odpoved bude, ze ho asi meli na vertikal  _________________ Vše, co píšu, jsou výmysly, které se nezakládají na pravdě. Vymýšlím si, abych byl zajímavější.
Výbava od www.antiradary.net
Jsem radarově senzitivní  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
ragamix Expert

Založen: 25.10.2006 Příspěvky: 1873 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: st listopad 21, 2007 7:25 am Předmět: |
|
|
predpokladam ze v A4 maju uz AD9 ktore maju nizsi vykon ako Ramer 7. ak stali na odpocivadle dalej od cesty tak k slabej detekcii prispelo aj to ze signal sa asi nemal od coho dobre odrazit.
co sa tyka porovnania s MP v CR - MP bezi na 34.3GHz a tam je detekcia vseobecne lepsie ako na 34.0GHz. ak to pripadne chces skusit mozem ti nabuduce ked tam pojdes pozicat moju v1 na porovnanie.. ale asi to bude rovnake lebo sa mi zda (tak na 85% ) ze niekto popisoval to iste na tom istom mieste s 965cz (neviem ci tu alebo na autorevue) _________________ | www.bezpokut.sk | STINGER je legálny, radarové detektory nie! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VlaK Člen klubu

Založen: 7.8.2007 Příspěvky: 232 Bydliště: Zlín, Brno
|
Zaslal: st listopad 21, 2007 8:28 am Předmět: |
|
|
Taky bych to tipoval na malo odrazu...
Obcas se mi to stava. _________________ No pain no gain. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
snail Expert

Založen: 30.10.2006 Příspěvky: 1423
|
Zaslal: st listopad 21, 2007 12:28 pm Předmět: |
|
|
shwaara napsal: | To je bludny kruh, pac kdyz napise vertikal, odpoved bude, ze meli radar na horizontal a kdyz rekne horizontal, tak odpoved bude, ze ho asi meli na vertikal  |
Nee, jsou to nová auta a asi nový radary, take s vertikální polarizací a v okamiku mizerných odrazů hraje vertikální nastavení detektoru důleitou roli |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Robert Expert

Založen: 25.10.2006 Příspěvky: 1244 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st listopad 21, 2007 6:50 pm Předmět: |
|
|
snail napsal: | shwaara napsal: | To je bludny kruh, pac kdyz napise vertikal, odpoved bude, ze meli radar na horizontal a kdyz rekne horizontal, tak odpoved bude, ze ho asi meli na vertikal  |
Nee, jsou to nová auta a asi nový radary, take s vertikální polarizací a v okamiku mizerných odrazů hraje vertikální nastavení detektoru důleitou roli |
Na Slovensku údajně funguje lépe horizontál, respektive přepolarizovány jsou prý jen radary v ČR. Zdroj: Výhradní distributor Beltronics pro Slovensko. _________________ - www.antiradary.net www.beltronics.info www.escort-radar.cz a www.anti-laser.cz -
- Výhradní dovozce BELTRONICS, ESCORT a ANTiLASER do ČR - |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kingo12 Nováček
Založen: 3.6.2007 Příspěvky: 25
|
Zaslal: čt listopad 22, 2007 6:04 pm Předmět: |
|
|
V1 nie je ani v horizntale ani vertikale ale nieco medzi ale skor k horizontalu. Je pripevnena suchym zpsom na obluku palubnej dosky nad pristrojovkou na pravej strane (auto O2) takze odhadom tak 30 stupnovy uhol. Je pravda ze v prvom pripade boli tak cca 20 metrov od vozovky ale v druhom boli tesne za zvodidlami. Takze tak max. 8 metrov odomna subezne s vozovkou. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|