 |
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Josef Anonymní
|
Zaslal: čt únor 15, 2007 1:18 pm Předmět: Test detektorů V1, Target Euro 550 a Escort 8500 X50 |
|
|
Test citlivosti detektorů jsem provedl na Evropské ul , Praha 6, na pevném radaru 33.99 GHz a následně na radaru ve vozidle PČR 34.05Ghz na Střeovické ulici. Ve Střeovické jsem ji testoval pouze V1 na příjezdu a Target 550 oba směry, vzhledem k malé citlivosti Escort 8500 nebyl tento detektor testován.
Target po celou dobu cesty Pankrác - magistrála kolem Hl. nádraí - Praha 6 neměl ádný falený poplach, Escort 8500 měl 2 poměrně výrazné a V1 měl 2 velmi krátké.
Target je poměrně odolný na falené poplachy, rozhodně se nedá v tomto srovnat s Bel 945CZ, ale citlivost je velmi podobná. Je velmi odolný i na telefonování bez handsfree, alespoň v síti O2. V1 má mnohem mení odolnost na falené poplachy v porovnání s Targetem.
Target s V1 nemůe opravdu soupeřit v detekci radarů. Na vech testovaných místech (Evropská, Střeovická, Patočkova a Zlíchovský tunel) jej V1 poráí, na Evropské je to opravdu o hodně. Jsou místa, kde takový rozdíl nebude, ale odhaduji e v 75% bude vítězit poměrně výrazně V1.
Kadopádně se Target Euro 550 jeví jako výborný detektor prakticky bez falených poplachů s velmi dobrou citlivostí a v současné době za podobnou cenu nelze lepího koupit. Escort 8500 X50 naopak propadl v testování a tento detektor je u nás nepouitelný, detekce na odjezdu je vdy na úrovni radaru resp. a kousek za ním a to bylo ověřeno i v Patočkově ulici na měřící ceduli 34.3 GHz. I detekce na příjezdu je velmi slabá. Zde by asi pomohlo Ka Narrow, ale to z výrobce asi nevyrazíme.
Na obrázku jsou uvedeny vzdálenosti detekce radaru levá strana/pravá strana analogicky k bodům na obrázku. Detektory Target a V1 byly umístěny na sl. cloně, detektor Escort byl na dolní části předního skla, ve v horizontální poloze. Vertikální jsem netestoval z důvodu, e tuto polohu pouívá výrazně méně lidí.
Nejprve ulice Evropská.
Nyní ulice Střeovická.
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
x2005 Expert

Založen: 25.10.2006 Příspěvky: 1898 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt únor 15, 2007 1:45 pm Předmět: |
|
|
Je zajímavé, e na příjezdu k stacionáru Evropská Target tak propadá. Ale třeba na Střeovické je detekce dost vyrovnaná. 965CZ je na příjezdu Evropská větinou výrazně lepí ne Target, ale 965CZ propadne "na faleném odjezdu".
Viz dříve
 _________________ Kancelář pro uvádění bájných příběhů na pravou míru..... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
x2005 Expert

Založen: 25.10.2006 Příspěvky: 1898 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt únor 15, 2007 1:47 pm Předmět: |
|
|
Já u rx65 / X50 vůbec netestuji. Myslím, e pro ČR/SR je to prokázaný propadák, tak je skoro koda času se s tím zabývat. Snad jedině Bel STi jako alternativu pro výcarsko/Rakousko/Německo, kde na Multanova 34,3 bude pravděpodobně fungovat dobře. _________________ Kancelář pro uvádění bájných příběhů na pravou míru..... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
gebič Anonymní
|
Zaslal: čt únor 15, 2007 4:59 pm Předmět: |
|
|
Podle me zalezi na odrazech, kdyz budou hajzlove stat a vysilat nekam kde se to neodrazi, jsme podle meho z kazdym detektorem v riti... . Ale nerekl bych ze 240m pro Target je propadak, rekl bych ze je to az moc dostacujici... . Podle me zalezi na odrazu, ale V1 kdyz koukam na ty obrazky ma tak 2x vetsi citlivost, to je tim chlazenim co jsi udelal Josefe, nebo to takhle ma normalne?? . Kazdopadne se furt rozhodji mezi Bel 995 CZ a Targetem, ale cim dale vice, tedy uz jsem skoro presvedcen, ze si necham Targeta... Tak snad neudelam chybu...  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Robert Expert

Založen: 25.10.2006 Příspěvky: 1244 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt únor 15, 2007 7:38 pm Předmět: |
|
|
Na Evropské je s V1 skutečně radost jet...
Josef: Pokud má zájem, mám na pujčení i BEL STI, ale nemyslim si, e bude o moc lepí ne X50ka... Respektive bude, ale neumim si představit, e by s STI někdo zvás byl ochotnej jezdit, jako s jediným detektorem
Jinak díky za testy, vdycky mám radost kdy se objěví novej věcnej příspěvek. _________________ - www.antiradary.net www.beltronics.info www.escort-radar.cz a www.anti-laser.cz -
- Výhradní dovozce BELTRONICS, ESCORT a ANTiLASER do ČR - |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Josef Anonymní
|
Zaslal: čt únor 15, 2007 10:00 pm Předmět: |
|
|
gebič napsal: | Podle me zalezi na odrazech, kdyz budou hajzlove stat a vysilat nekam kde se to neodrazi, jsme podle meho z kazdym detektorem v riti... . Ale nerekl bych ze 240m pro Target je propadak, rekl bych ze je to az moc dostacujici... . Podle me zalezi na odrazu, ale V1 kdyz koukam na ty obrazky ma tak 2x vetsi citlivost, to je tim chlazenim co jsi udelal Josefe, nebo to takhle ma normalne?? . Kazdopadne se furt rozhodji mezi Bel 995 CZ a Targetem, ale cim dale vice, tedy uz jsem skoro presvedcen, ze si necham Targeta... Tak snad neudelam chybu...  |
Jsou místa, kde je poměrně malý odraz a i ten je detekovatelný - viz např. Patočkova ul., kde policajti stávají schovaný v proluce mezi ivým protem a měří auta přijídějící od Vypichu. Zde je detekce na odjezdu i u V1 cca 50m, ovem paprsek míří na druhou stranu a odraený signal nemá skoro anci se dostat na druhou stranu vozovky ne se měří, ale to nevadí, protoe tady nebezpečí nehrozí. Jetě se zaměřím na ty Modřany, protoe to je jediné místo, které V1 jednou nedetekoval a stále to přikládám patné instalaci spínaného zdroje na chlazení V1.
To dnení měření je běná detekce, chlazení bylo prakticky nefunkční, protoe jsem měl detektor při testování Targetu vypnutý a zapnul jsem jej a před testovacím průjezdem kolem radaru.
Myslím, e Target je nyní asi nejlepí volba, do 995CZ bych já neel.
Naposledy upravil Josef dne čt únor 15, 2007 10:12 pm, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Josef Anonymní
|
Zaslal: čt únor 15, 2007 10:01 pm Předmět: |
|
|
Robert napsal: | Na Evropské je s V1 skutečně radost jet...
Josef: Pokud má zájem, mám na pujčení i BEL STI, ale nemyslim si, e bude o moc lepí ne X50ka... Respektive bude, ale neumim si představit, e by s STI někdo zvás byl ochotnej jezdit, jako s jediným detektorem
Jinak díky za testy, vdycky mám radost kdy se objěví novej věcnej příspěvek. |
STi jsem viděl v akci a Target ho na odjezdu v pohodě převálcuje, take testování nemá smysl, kadopádně díky za nabídku. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Josef Anonymní
|
Zaslal: čt únor 15, 2007 10:56 pm Předmět: |
|
|
Přiznám se, e jsem netuil, e X50 je tak slabá. V USA je to brán jako jeden z nejcitlivějích detektorů a říkají, e je mírně slabí ne V1, ale u nás s V1 (s vypnutým Euro mode) se to nedá srovnávat. Mám pocit, e X50 je na tom mizerně na 34 GHz. Na 34.3GHz to je lepí, nicméně ve srovnání s Targetem je to a o 30% horí detekce (záleí na místě), odjezd je nulový. Kadopádně, je to detektor na úrovni Quintezz 7500, ale má mení ruení a samozřejmě lepí funkce. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
AntiRadary.cz Expert

Založen: 24.10.2006 Příspěvky: 1459 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt únor 15, 2007 11:25 pm Předmět: |
|
|
Je obecne znamy fakt a presvedcil jsem se o tom uz hodnekrat, ze ruzne marketingove "kydy" ohledne x-krat rychlejsiho procesu, novych zakaznickych obvodu XYZ a n-generace digitalniho zpracovani signalu je nanic a nejucinnejsi je jednoduche vyladeni detektoru na nekolik malo frekvenci konkretnich radaru, tzv. Ka narrow, coz je pravy zaklad vsech uspechu V1, 975/965/995CZ a Target 550 apricinou neuspechu 995USA, RX65, STi, Escort X50 a pod.
Apropo, detektory s Ka wide nemusi byt spatne jenom proto, ze skenuji sirsi pasmo, ale malo kdo vi, ze samotne skenovani probiha pres nekolik podpasem (switchu), ktere se navzajem prekryvaji a KTERE MAJI CITVIVOSTNI MAXIMA NA UROVNI NEJPOUZIVANEJSICH USA RADARU, coz se ani nahodou neprekryva s frekvencemi Ramer 7M a AD9. Pokud si k tomu pripocteme casovou prodlevu pri skenovani sirsiho pasma a umele snizeni citlivosti pod 34.00 GHz kvuli odfiltrovani vlastniho vyzarovani jinych detektoru, tak se horsi detekce Rameru u 995USA, RX65, X50 a pod. jevi hned v jinem svetle.
To muze byt i odpoved na Josefovo zamysleni, proc X50 dopadla tak spatne, kdyz v USA testech vychazi celkem dobre. Proste srovnani dvou rovnocenych detektoru vyladenych na stejny radar dopadne uplne jinac, kdyz se testuje na radaru, ktery funguje na jine frekvenci a na kterou jeden detektor ma "features" a druhy nema!  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Robert Expert

Založen: 25.10.2006 Příspěvky: 1244 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
marsal Pozorovatel
Založen: 5.11.2006 Příspěvky: 67 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt únor 22, 2007 7:58 pm Předmět: Skvělý test |
|
|
Přítí měsíc objednávám nové auto, take mám anci se zbavit safe glass a znovu se vrátit k detektoru. Na jedné straně se mi safe glass skvěle osvědčil (tepelná pohoda v autě a zlodějům se nepovedlo ani jednou rozbít okno !!), na druhé straně mě chytli za vysoké překročení rychlosti a unikl jsem ztrátě bodů jen se těstím.
Jak čtu diskuse, zatím se potvrdily moje obavy u V1 z falených poplachů a target 550 se ukázal zajímavým, jak jsem předpokládal (tím nechci říci, e jsem expert, jen tomu věnuji čas na zjiování informací)
Něco chci koupit, target 550 i V1 vypadají zajímavě, za vyzkouení by stál i laserpro. Kadopádně potřebuji něco nenápadného. ale účinného a snadno přemístitelného do jiného auta.
Josef: zkuste přemýlet o řeení, e antiradar bude v motorovém prostoru vozidla a přes bluetooth bude komunikovat s telefonem nebo jetě lépe navigací typu TomTom. Pořád mne tohle řeení nepustilo, protoe by to byla komplexní ochrana před různými typy měření stylem ve-v-jednom. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rullez Pozorovatel

Založen: 20.11.2006 Příspěvky: 95
|
Zaslal: čt únor 22, 2007 8:32 pm Předmět: |
|
|
Rozhoduju se mezi V1 a Targetem,co mi doporučíte?Jezdím vude,ale vetinou jsem v Praze.Nebo mám jetě počkat na nějakou horkou novinku? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
AntiRadary.cz Expert

Založen: 24.10.2006 Příspěvky: 1459 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt únor 22, 2007 11:08 pm Předmět: |
|
|
Rullez: Po Praze jedine Target, dnes jsem jel Hostivar - Motol a zpet pres ruzne trasy, tam jeden Target, nazpet druhy (testovat se musi i pri soukromych jizdach ) a ani jeden falesny poplach a to jsem jel i kolem Hlavniho nadrazi, kde jsem cca 1/2 hod. ztratil cekanim v kolone. Predpokladam, ze do mesice, dvou bude novy 965CZ, ktery nejspise taky bude "poplachoprosty", ale sotva bude vyrazne citlivejsi nez Target.
Dalsim resenim je koupit V1 a aplikovat Josefuv patent nebo vozit sebou prirucny mrazak na uschovani V1 a na kazdou cestu se pouzije cerstve zamrazeny V1. PS: Nesmejte se, vim o narusenem podivinovi ktery to takhle dela! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Josef Anonymní
|
Zaslal: čt únor 22, 2007 11:16 pm Předmět: |
|
|
No lidé jsou různí
Pro Prahu jsem vymyslel HW úpravu na sníení citlivost V1 na úroveň Targetu a falené poplachy dost zmizí i bez chlazení, ale nevím, jestli si to mám nechat patentovat  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
AntiRadary.cz Expert

Založen: 24.10.2006 Příspěvky: 1459 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá únor 23, 2007 8:33 am Předmět: |
|
|
Patentovat ne, ale poseptat mne!  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|