Obsah fóra

 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Test citlivosti detektorů
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra -> Laserové detektory, jammery
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
ragamix
Expert


Založen: 25.10.2006
Příspěvky: 1873
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: út duben 24, 2012 6:35 pm    Předmět: Citovat

mr_nitroz napsal:
Aha, takze to bylo teda nejspis jenom u jednotky verze 6 nebo 7.

je to mozne uz sa ani ja nepamatam ako to bolo.. bude zalezat aj na HW revizii. ale ako pise mspx dnes je uz situacia ina
_________________
| www.bezpokut.sk | STINGER je legálny, radarové detektory nie!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
msp_x
Expert


Založen: 10.12.2006
Příspěvky: 539
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt květen 31, 2012 12:06 pm    Předmět: Citovat

Doplneni k testum citlivosti pri oslneni slunickem.

Puvodne jsem se domnival, ze Blinder oslneni nijak neresi a u V1 jsem ocekaval reakci jen v ramci AVC.

V1 ma krome AVC i regulaci, kdy snima proud fotodiodou a podle proudu upravuje snimaci odpor. Regulace ma 3 stupne, pricemz rezim nejvyssi citlivosti se zapina pri pomerne malem osvetleni (oznacil byl jej jako sero). Toto muze byt i jeden z rozdilu mensi citlivosti pri mereni V1 lidarem, protoze to probihalo v plnem dennim svetle (byt ne primo na slunicku), zatimco puvodni testy probihaly za pokojoveho osvetleni .

U M-20 jsem zjistil, ze tez snima proud fotodiodou a meni snimaci odpor (= meni citlivost). Tato reakce je skokova a neni vyrazna. Predpokladam, ze M-27 to ma obdobne.



Tez pridam pznamku k merenym vzdalenostem, kdy jsem porovnal zavislost merene vzdalenosti podle pouzite metody.

Pri mereni citlivosti vzdalovanim imitatoru (v podelnem smeru) klesa intenzita s druhou mocninou (coz byl teoreticky predpoklad a pri experimentalnim mereni mi vysla mocnina 1.995, tj. temer shodne).

Pri mereni citlivosti pomoci bocni vzdalenosti lidaru je zavislost intenzity na vzdalenosti odlisna. U PL2 jsem pokusnym merenim zjistil, ze intenzita klesa zhruba s mocninou 1.5.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
msp_x
Expert


Založen: 10.12.2006
Příspěvky: 539
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st srpen 29, 2012 10:09 am    Předmět: Citovat

Protoze ted mam k dispozici i jine lidary, zkusim jsem si zbezne namerit citlivosti i pro LTI a XR. Navic jsem zkusil lidar pootocit, aby se vyzkouselo vyzarovani lidaru ve vertikalni rovine.



Z namerenych udaju je patrne, ze lidary nevyzaruji zcela rovnomerne. U PLII a LTI ma laserova stopa podobu uzkeho vertikalniho paprsku, u XR je tomu naopak a paprsek je horizontalni.

Nejlepsi detekce jsou u LTI, kde se vyska montaze nemusi temer resit a dulezite jsou jen horizontalni vzdalenosti. Nasleduje PL2 a nejhorsi na detekci je XR, kde je jiz vyska montaze kriticka, zejmena pokud se zvazi fakt, ze pri oslneni muze citlivost jeste vice klesnout.

Cilivosti jednotlivych rusicek jsou obdobne jako u predchozich testu. Zajimava je vyrovnanost vysledku pro AL a LI.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
AntiRadary.cz
Expert


Založen: 24.10.2006
Příspěvky: 1459
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st září 12, 2012 10:18 am    Předmět: Citovat

Mohu částečně potvrdit zjištěné informace o formě paprsků LTI Ultralyte, Traffipatrolu XR a přidat k tomu své pozorovaní TruSpeedu.

Včera jsem testoval MB E350 AMG s namontovaným Blinderem M47 a zjistil jsem, že 2 čidla umístěné pod RZ a dost blízko u sebe, dokáží pokrýt celou zadní část vozidla od výfuku až po střechu a od levého okraje až po pravý okraj. Test se prováděl TruSpeedem stacionárně na parkovišti, ale s ohledem na předběžné zjištění, že TruSpeed má o cca 30% lepší parametry než LTI, t.j. je hůře detekovatelný než LTI Ultralyte a předchozí reálný test s LTI, který prokázal dostatečnou ochranu zadní části MB E350 AMG, se dá předpokládat, že podobně nebo ještě lépe by to vypadalo i v případě LTI.

U Traffipatrolu XR vypadala situace přesně opačně, Blinder M47 jej detekoval již na několik metrů zleva nebo zprava od auta, ale jenom od poloviny zadního nárazníku do vrchní hrany kufru, co přibližně odpovídá testovací tabulce od msp_x.
_________________
--- Výhradní distributor produktů Stinger v České republice ---
http://www.antiradary.cz , http://www.antiradary.com , http://www.valentineone.cz , http://www.antilaser.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra -> Laserové detektory, jammery Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Strana 5 z 5

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com